Panerai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg Blade Runner, men jeg ser at den finnes i to forskjellige utgaver. Den ene Blade Runner - The Final Cut (2 disc) og den andre Blade Runner: The Final Cut - Ultimate Collector's Edition (5 Discs). Prisforskjellen er jo vesentlig på disse to utgivelsene. Det jeg lurer på er om 5 disc utgaven har veldig mye ekstra og er verdt de 120 ekstra kronene. Eller om det er like greit å kjøpe 2 disc versjonen til 50 kroner. Noen som har noen synspunkter på dette? Endret 9. mai 2008 av Panerai Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kan bare snakke for meg selv, men jeg bestile Ultimate Collectors Ed. på Play. Til den prisen så kunne jeg bare ikke la være... Du ser jo også hva som følger med på de forskjellige versjonene hvis du sammenligner. Du får jo med en rekke versjoner av filmen i Ultimate boksen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om du som meg er en Blade Runner fantast, er workprint utgaven på Ultimate Collectors edition vel verdt de ekstra kronene. I tillegg får du jo en del annet snacks, som intervjuet med PKD selv. Om du derimot ikke har noe entusiastforhold til filmen, holder nok 2disc utgaven. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hadde jeg vært smart hadde jeg bestilt den 1. April. Da kostet den jo bare £9.99. Men jeg regner vel egentlig med at det blir 5 disc utgaven jeg ender opp med. Jeg har forresten ikke sett filmen. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eg bestile ulitmate utgåva på play i starten av april.. Då betalte eg 100kr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå