Shot_at_dawn Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe ny mobil i begynnelsen av Juli, eller så fort jeg får dimmepenger. Det står mellom HTC Diamond eller N82. Kan noen ta dere tiden til å si meg hvilken mobil som lønner seg å kjøpe? Negative og positive ting på mobilene ogsånt. Jeg hadde N80 i ca et år, så kjøpte jeg LG Viewty for noen måneder siden, som jeg dessverre mistet i en taxi. Var fornøyd med begge mobilene. Håper på svar. PS: Er interessert i en mobil som funker som bra musikkmobil, bra kamera, men er ikke prioritet hvis diamond f.eks har noe som er enda bedre. hehe. Videre er jeg bare en teknofrik som vil ha masse teknologi, selvom det er helt unødvendig. Endret 9. mai 2008 av Shot_at_dawn Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei. Jeg skal kjøpe ny mobil i begynnelsen av Juli, eller så fort jeg får dimmepenger. Det står mellom HTC Diamond eller N82. Kan noen ta dere tiden til å si meg hvilken mobil som lønner seg å kjøpe? Negative og positive ting på mobilene ogsånt. Jeg hadde N80 i ca et år, så kjøpte jeg LG Viewty for noen måneder siden, som jeg dessverre mistet i en taxi. Var fornøyd med begge mobilene. Håper på svar. PS: Er interessert i en mobil som funker som bra musikkmobil, bra kamera, men er ikke prioritet hvis diamond f.eks har noe som er enda bedre. hehe. Videre er jeg bare en teknofrik som vil ha masse teknologi, selvom det er helt unødvendig. Innmaten i N82 er utrolig bra og kan du leve med candybar og dårlig byggekvalitet er den perfekt. Jeg solgte min nå etter bare fem måneder, da var skjermen nedripet i titalls små riper meget synlig i sollys, menytastene knirket til verdensrekord. I tillegg orket jeg ikke tastelås noe mer. Plasten i telefonen er rett og slett av usleste kvalitet, både skjerm og ellers. Baksiden er dog laget av noe sterkere plast. N82 har et bra batteri, bra GPS og wifi, bra kamera, men det er ikke en telefon man kjøper for å ha lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå