reor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei! Jeg har Xp og i går fikk jeg for første gang behov for å benytte tjenesten "PrintScreen" i win. Håper at en eller annen kan fortelle meg hvor disse filene tar veien? Ingenting ble printet og jeg fant heller ikke noe folder filene var i. Endret 9. mai 2008 av reor Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 bildet ligger på utklippstavlen... Åpne f.eks paint og trykk Lim inn, da kommer bildet der og du kan lagre det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 trykk knappen, gå inn paint og trykk crtl+v(lim inn) Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Takker! Forstår ikke helt at jeg benytter prtsc her for ved å åpne paint i aktuelt bilde å lime inn får jeg tatt et kopi slik dere informerer om. Dette burde jeg klart ha tenkt på selv,men ble opphengt av knappen "PrtSc" Hva prtsc knappen skal benyttes til forstår jeg ikke enda. Jeg hadde tidligere med win 95 et eget program som het "PrtScreen" og som fungerte slik Paint gjør her og som jeg antok var videreført i win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå