flueprat Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=519955 Ser for meg enda dårligere trente damer framover nå, som de ikke trenger å trene for å se bra ut. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva i helvete, det er da MINST like mange hanner som kunne trengt en sånn! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Nei huff, det blir litt for mye når det kommer til menn. (og for kvinner egentlig) Det er ikke noe rykte at vi menn er mindre kropsfikserte. Hos menn så legger fettet seg på magen, mens på kvinner er det på hoftene og rumpa. Å ha en superrompe med ølvom trenger vel ikke bare gi kjemperesultater. Endret 9. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finnes mange menn med mye både her og der... Ta den på der det trengs da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Lattispatron. Hva blir neste, ølmage-bh? Endret 9. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Det hører med, og så lenge resten av kroppen er fin, er det no problem. Damer med hengepupper og hengerumpe derimot...Huff! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rent konseptmessig synes jeg ikke ideen var så verst, men jeg kan se for meg diverse komplikasjoner som følge av mye press konsentrert på et lite område dersom man skal klare å få en tilfredsstillende visuell effekt av denne. Nå er ikke dette et område hvor blodsirkulasjonen lett kan stoppes som følge av direkte press, fordi det meste av presset jo kommer på laget med fett som ligger utenpå. Men i motsetning til en BH så må man med en slik legge mye mer press, som naturligvis betyr strammere omslutning, på områdene for å få ønskelig effekt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Endret 9. mai 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Hmm harde saker... Tror du burde ta en tur innom deppetråden i dette tilfellet. Endret 9. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Jeg lo . Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. tenkte jeg skulle skrive noe morsomt her....... men tror jeg står over Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Hmm harde saker... Tror du burde ta en tur innom deppetråden i dette tilfellet. Hvorfor det? Er verken mann eller pult i ræva Lenke til kommentar
Gjest Gjest2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Hmm harde saker... Tror du burde ta en tur innom deppetråden i dette tilfellet. Hvorfor det? Er verken mann eller pult i ræva Da er det bare å ta kontakt dersom du vil bli mer mandig. (Var jeg morsom nå?) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du er ikke mann med stor M før du har litt kulemage! Du er ikke mann med stor M før du har blitt pult i ræva. Hmm harde saker... Tror du burde ta en tur innom deppetråden i dette tilfellet. Hvorfor det? Er verken mann eller pult i ræva Da er det bare å ta kontakt dersom du vil bli mer mandig. (Var jeg morsom nå?) Tja, kan ikke måle deg med meg selvsagt, men Er forresten ikke gutt heller (takk gud for det), så tror jeg står over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå