levlex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Og nå skal problemene være over, ifølge selskapet. Les mer Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Problemene skal være over? Muligens for sjefene men ikke for oss som kunder. Porterte 2 nummer, første dag man kunne bestille. Det ene fungerer etter mange problemer. Det andre nummeret er enda ikke portert over. MTU skylder på feil info, jeg har ovenfor MTU dokumentert 2 ganger at de har bestilt portering med feil fødselsdato. MTU beskylder min tidligere nettleverandør. Porteringsbestillingen til MTU viser at De har gjort en feil. Men å beklage, gjøre en ny bestilling er ikke lett for MTU. "MINE SIDER" er heller ikke åpnet, noe som skulle være klart i løpet av april. Så MTU er for meg en leverandør som ikke holder avtaler eller kan beklage/hjelpe sine kunder. Trodde at vi som kunder er viktige for MTU? Endret 9. mai 2008 av ebbe77 Lenke til kommentar
ROFoto1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe javell så problemene er over, jaja godt jeg har bestilt meg abonnement fra annen leverandør da, fordi 2 uker med MTU holder mer en nok, godt produkt men langt fra ferdig. At dem nå tror ting fungerer bra sier jo noe om at dem ikke har kontakt med kundene Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Nettet i bergen skulle vel åpnes i april? og ifølge kundeservice hos mtu så er det åpent. Og folk har problemer med mye rart fremdeles. Både med datatrafikk og sms. Jeg har vurdert å gå over til phonzo på iptelefoni, men tror jeg ser det litt an Endret 9. mai 2008 av bo1e Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hadde jeg hatt samme bruk som for 2-3 år siden, så hadde jeg heller gått for Mobildeal. Gratis meldinger også. http://www.mobildeal.no/priser.php?page=full_kontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg