davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) jeg har mange gode i vanlig kort: __________________________________________________________________________________ viking: Hannes Sigurdsson Vidar Nisja (gull) Jone Samuelsen Thomas Pereira ________________________________________________________________________________ Molde: Trener, Kjell Jonevret Mame Biram Diouf Tommy Eide Møster Aksel Berget Skjølsvik Pape Pate Diouf (gull) __________________________________________________________________________________ Ham-kam: Marius Gullerud (gull) Arnar Førsund Jan Michaelsen Truls Jevne Hagen Ivar Rønningen __________________________________________________________________________________ Rosenborg: Trener, Trond Henriksen Albert Berbatovici (2) Stefen Iversen Alexander Tettey Rune Almenning Jarstein Jo sondre Aas Alejandro lago Roy Miller __________________________________________________________________________________ FC lyn oslo: Cristian Brink Indridi sigurdsson Kim Andr`e Madsen Kim Holmem Lars Kristian Eriksen Endre Fotland Knudsen (2) __________________________________________________________________________________ Bodø Glimt: Mounir Hamoud Pavel Londak Jonas Ueland Kolstad Thomas Jacobsen Thigo Martins Rune berg (captein) Ruben Imingen Ivar Andreas Forn Tani Stafsula __________________________________________________________________________________ Stabæk: Espen Nystuen (2) Bjørnar Holmvik (2) Jon Knudsen Somen Tchoyi Inge Andre Olsen Veigar Pall Gunnarsson TorMarius Gromstad (1vanelig 1gull) __________________________________________________________________________________ Lillestrøm: Magnus Waade Myklebust (2) Frode Kippe (2 + Captein) Eirik Bertheussen Martin Husår __________________________________________________________________________________ Aalesund: Karl Oskar Fjørtoft Enar Jææger Benjamin Kibebe Sten Micael Grytebust Amund Skiri Trond Fredriksen (Captein) __________________________________________________________________________________ Tromsø: Helge Haugen (2) Morten Opsahl Moldskred (gull) Ruben Ytteergård Jensen Bovar Bja Karim Keljo huusko Kevin Larsen Thomas Båpnes Braaten __________________________________________________________________________________ Fredrikstad: fofana Raymond Kvisvik (1 vanelig og 1 gull) Martin Elvestad Patrik Gerrbrand Tarik Elyounoussi Gardar Jhonsen Agim Shabani __________________________________________________________________________________ Strømsgodset: Andre Bergdølmo (1 vanlig og 1 gull) Mattias Andreson Joel Riddez Adam Larsen Kwearasey Steffen Nystrømm Espen Johnsen __________________________________________________________________________________ Vålrenga: Allan k. Jespersen Bengt Sæternes Mohamed Fellah Martin andresen (Captein 2) Freddy dos santos Jørgen Horn Morten berre __________________________________________________________________________________ Brann: petter vaagan moen Kenneth Udjus Armann Bjørnsson Azar Karadas Olafur Ørn Bjarnason (2) Erlend Hanstveit (2) Yaw Ihele Amankwah (1vanelig 1 gull) Erik Huseklepp (2) Robbie Winters __________________________________________________________________________________ Endret 9. mai 2008 av davidogdaniel Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) oj!, skal dere ha no diamant for de, må dere nok regne med å hvertfall gi bort alle gullkorta + noen vanlige Endret 9. mai 2008 av JohndoeMAKT Sitat av førstepost Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg vil ha Andre Bergdølmo i gull bytter du han mot Huusko i gull og Thorvaldsson i gull...? Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 da vill jeg ha demidov i gull også Lenke til kommentar
96tark Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 da vill jeg ha demidov i gull også Tror du virkelig han gjør det? :!: Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er faktisk ny her det er ikke så lett og vite Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hold kjeft!!!! Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 er det ingen andre som vill bytte Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 er det ingen andre som vill bytte Trokke det gitt vis du skal ha så mye for korta :!: Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hahaha HVOR nerdete du må jo ha drøssevis med fritids når du kommer å skal kommentere noe du ikke har noen ting med Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hahaha HVOR nerdete du må jo ha drøssevis med fritids når du kommer å skal kommentere noe du ikke har noen ting med Ja,enig med Iks95. Det er sykt irriterenes når sånna kommer og skal komentere alt. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har lyst på: sjekk tråden min på forumet, kansje du finner noen du vil ha _______________________________________________________________________________ Pape Pate Diouf (gull) __________________________________________________________________________________ Marius Gullerud (gull) __________________________________________________________________________________ Pavel Londak _______________________________________________________________________________ Sten Micael Grytebust __________________________________________________________________________________ Morten Opsahl Moldskred (gull) __________________________________________________________________________________ Raymond Kvisvik (gull) __________________________________________________________________________________ Andre Bergdølmo (gull) __________________________________________________________________________________ Vålrenga: Allan k. Jespersen Bengt Sæternes Mohamed Fellah Martin andresen (Captein 2) Freddy dos santos Jørgen Horn Morten berre __________________________________________________________________________________ Olafur Ørn Bjarnason Erlend Hanstveit Yaw Ihele Amankwah (gull) Erik Huseklepp __________________________________________________________________________________ Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Hva heter tråden din? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg har lyst på dine gullkort byr ikke diamant men du kan lage en ønskeliste. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva heter tråden din? Bytter vanlige kort. Thorstein Helstad, Alanzinho, Sapara, Rushfeldt, Stockholm, Bakke, Gashi, Sjelbred, Samuelsen, Pasoja, Stefanutto, og mange andre PS: Har lyst på trenerokrta dine og Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Til start1 Har lyst på Gull Marek Sapara Daniel Nanskog Demidov Jarstein Tarik Elyounoussi Og du kan ta 2 valgfrie vanelige i tillegg alle gulla mine DEAL?????? Endret 11. mai 2008 av davidogdaniel Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 vill du det Lenke til kommentar
start1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg har ikke dem men jeg har sapara i diamantkort Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Kan jeg få sapara i diamant så får du alle gulla mine untaget Roar strand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg