Bendorama Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei. Min forsterker og dvd spiller (2 i en) til hjemme kinoen, eller ja dvd spilleren leser ikke lenger, regner med at er laseren som er gåen, det samme skjedde siste hjemmekino med samme patent også er lenge si da, sikkert snart 2 år sia gikk sundt, så kjøpte ny dvd spiller, men jeg føler at får mye dårlige lyd med å bruke en annen dvd spiller å måtte kjøre hjemme kino i AUX, derfor lurer jeg på om det lar seg gjøre å kjøpe ny laser og instalere. Og hvor mye koster en ny laser? Takk for svar. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg vet ikke hvor flink du er teknisk, men i ditt tilfelle ville jeg sendt den på rep. eller kjøpt ny. Hvilken forsterker/DVD-spiller er det? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg vet ikke hvor flink du er teknisk, men i ditt tilfelle ville jeg sendt den på rep. eller kjøpt ny. Hvilken forsterker/DVD-spiller er det? Eltax. var liksom høytalere og forsterker med dvd i et på kjøpet. For jeg merker at får MYE mindre trøkk når må kjøre aux, bruke forsterker på en annen seperat dvd spiller. kan IKKE stille noe ting på høytalere settning heller i AUX. Endret 9. mai 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 :!: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå