Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er feilmeldingen jeg får når jeg skal prøve og instalere noe E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem. E: _cache->open() failed, please report. noen forslag? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Steng ned ad/remove vinduet og kjør dette i terminal: sudo dpkg --configure -a sudo apt-get update sudo apt-get upgrade Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 run 'dpkg --configure -a' to correct the problem Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Steng ned ad/remove vinduet og kjør dette i terminal: sudo dpkg --configure -a sudo apt-get update sudo apt-get upgrade og den finner jeg hvor? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 programmer - tilbehør - terminal Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 programmer - tilbehør - terminal etterhver må man jo skrive passord, men der får ikke jeg skrivd noen ting:S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 joda, det skrives, men det vises ikke så ingen kan telle tegna dine Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 joda, det skrives, men det vises ikke så ingen kan telle tegna dine jeg prøvde, men det står at det er feil? det er det passorde jeg bruker til og logge inn? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er det passordet du skrev inn til brukeren som ble lagd under installasjonen Prøv flere ganger ;P Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Det er det passordet du skrev inn til brukeren som ble lagd under installasjonen Prøv flere ganger ;P nå vil den plutselig ikke at jeg skal skrive sudo dpkg --configure-a en gang:S det kommer bare ugyldig komando Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 at dpkg er en ugyldig kommando? eller sudo? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) at dpkg er en ugyldig kommando? eller sudo? dpkg er det den ikke liker Endret 9. mai 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sikker på at du har skrevet riktig? oO Sånt skjer ikke uten grunn Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Sikker på at du har skrevet riktig? oO Sånt skjer ikke uten grunn dpkg: Feil ved behandling av gnome-system-monitor (--configure): pakken er i en veldig inkonsistent tilstand, og bør instaleres på nytt før den settes opp Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Del Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du har antagelig avbrutt en installasjon mens den holdt på. Hvis du skriver sudo dpkg --configure -a så fikses det for deg. Husk åpenrom mellom configure og -a. Passordet er det samme som du logger inn med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå