Joachim_F Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 PC-versjonen av skytespillet Everyday Shooter har nå blitt lansert på Steam. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har dette til PS3 og jeg likte det. Synes musikken er bra og at det er artig at den forandrer seg etter hvordan du spiller. Høy "skal bare spille en gang til.."-faktor. Men jeg tror det er en sånn enten så liker du det eller så liker du det ikke greie. Jeg anbefaler det og synes det er verdt en femtilapp. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg anbefaler det også varmt. Alle som har sansen for spill med nær kobling til musikk (Lumines, Audiosurf etc) bør ta seg en titt. En kul ting er at spillmekanikken er forskjellig fra brett til brett og at det blir mer givende hele tiden etterhvert som du "finner ut av" brettene. Høyt replay-potensiale! Endret 9. mai 2008 av thomanil Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Selv syntes jeg ikke det så ut som et spill man kommer til å spille mye, det er kanskje gøy de første gangene, men etter hvert er det plutselig ikke så gøy lenger.... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Selv syntes jeg ikke det så ut som et spill man kommer til å spille mye, det er kanskje gøy de første gangene, men etter hvert er det plutselig ikke så gøy lenger.... Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, men jeg skjønner det, er det samme med f.eks audiosurf, blir lei med en gang.... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Kjøper det for å støtte den totalt eksentriske utvikleren =) EDIT: Haha, det var jo dritfett jo! Endret 9. mai 2008 av Nailer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er Everyday Shooter barnet til Gemoetry Wars og Lumines? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg