Toska92 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 I denne videoen:http://www.gametrailers.com/player/33585.html står det at alt er ingame footage. Lyver EA? For hvis ikke ser det utrolig bra ut, og og lanseringsdatoen er ikke annonsert enda heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det er ingame footage, de har klippet sammen mange scener Lanserings datoen på video eller spillet du tenker på? Endret 9. mai 2008 av medlem-160666 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Er det ingame? Det ser utrolig bra ut:) Nei, jeg snakket om releasedatoen til spillet, som ikke er lagt frem enda. Lenke til kommentar
jkrodal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det ingame?Det ser utrolig bra ut:) Nei, jeg snakket om releasedatoen til spillet, som ikke er lagt frem enda. " US: November 2008 Europe: TBA 2008 " Får håpe våre svenske venner klarer å levere varene, for så langt ser dette unektelig lekkert ut. Digger farge-temaet og den fantastiske musikken. Traileren ligger forresten også ute på PS-Store. Sjekk den ut om du ikke har allerede Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er sånn grafikk som får meg til å klø meg i hodet når anmeldere gir 10/10 på grafikken i GTAIV. Er svært så tydelig at PS3 har så absolutt meir kraft på lager enn spel så langt har klart å suge ut av den. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, bare tull å gi GTA4 10.0 på grafikk selv om det er veldig åpent og stort. PS3/X360 har mye mer å gå på. Det jeg liker best med videoen er fargebruken. Ikke "realistisk" gråbrunaktig som Gears of War 2 og Killzone 2. Her er det lyst og fint med sterke og klare farger hele veien. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) poenget med gta grafikken er jo fysikken, kombinert med vær, mange mange figurer osv... er veldig krevende når du feks har 6 stjerner etter deg og kuler og eksplosjoner fyker over alt.. Du kan jo og gå sømløst overalt, uten loading. Mirrors edge har grom grafikk, men så skjer det sikkert mye mye mindre på skjermen samtidig i forhold til gta4.. Gta krever nok tilnærmet maks av ps3en når alt skjer på en gang ps3 hadde jo feks ikke taklet killzone2 grafikk i gta sin verden.. Endret 12. mai 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 poenget med gta grafikken er jo fysikken, kombinert med vær, mange mange figurer osv... er veldig krevende når du feks har 6 stjerner etter deg og kuler og eksplosjoner fyker over alt.. Du kan jo og gå sømløst overalt, uten loading. Mirrors edge har grom grafikk, men så skjer det sikkert mye mye mindre på skjermen samtidig i forhold til gta4.. Gta krever nok tilnærmet maks av ps3en når alt skjer på en gang ps3 hadde jo feks ikke taklet killzone2 grafikk i gta sin verden.. Derfor blir fps droppet til helvette. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Spillet ser utrolig bra ut ja. Tror ikke EA er så dumme at de sier at spillet er ingame om det er CGI. Hvorfor ligger ikke denne tråden i felles, forresten? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er 100% ingame ja, og det er en person som spiller det Jeg var litt skeptisk til om det var sant, helt til jeg viste det til en jeg kjenner som jobber som spillutvikler i Sverige. Han kjenner to stk. som jobber i DICE, og han spurte de om det var ingame, og de sa at alt var ingame, og at det var et menneske som spilte alt man ser i videoen Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det ser bra ut! Et parkour/Freerunning spill nesten.. ;D Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, bare tull å gi GTA4 10.0 på grafikk selv om det er veldig åpent og stort. PS3/X360 har mye mer å gå på. Det jeg liker best med videoen er fargebruken. Ikke "realistisk" gråbrunaktig som Gears of War 2 og Killzone 2. Her er det lyst og fint med sterke og klare farger hele veien. Er jo defimitivt ikke tull å gi GTAIV 10.0 på grafikk fordi det fortjener faktisk 10.0 utfra hva maskinvaren kan levere, samt balansering av de uhyre mange aspektene utviklerne er nødt til å balansere på. Tenk for en utfordring det måtte ha vært å fått balansert alt, grafikk, ytelse, texture size, pixel shaders. Netopp av denne grunn fortjener GTAIV 10.0 fordi ingen andre utviklere ville klart å fått det til bedre. Mirrors Edge blir jo noe helt annet da det er et helt annet spill og som samtidig fungerer på en helt annen måte. Og langt mindre ting som foregår på skjermen. Dessuten vet vi heller ingenting om hvordan spillmotoren til DICE deler opp byen spillet foregår i. Kanskje er det delt opp i celler som lastes når man kommer til kanten av neste celle? (HL2, Oblivion osv) eller er det slik som i Crysis og GTAIV? (dynamisk load)? Alt dette spiller en sentral rolle i hvor god grafikk de kan tyne ut av maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå