Sewero Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Tenker da på piercing i øyebrynet. Hot or not? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Om det er hot kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg er heterofil gutt, men jeg syns ikke det hører hjemme på gutter. Etter min mening er piercing i øyenbrynet noe som bare passer på lesbiske damer (de du virkelig ser er lesbiske). Føler at det liksom er motstykket til ring i høyre øre som homsene bruker som "symbol" (ihvertfall tidligere). Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Pircing, uansett kjønn, er drittstygt. Usj... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Syns det er litt oppbrukt. Dette var noe folka i klassen tok da vi gikk i 9. back in the days. Ikke helt min deal, verken på gutter eller jenter. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Er bare én type piercing som er tøft/fint, og det er i tunga, på jenter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ingen kler piercing i øyenbrynet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Nja, har sett noen jenter som ikke er så aller verst med piercing i øyenbrynet, men de har masse annen metall i ansiktet også, og er generelt elsk <3 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ingen kler piercing i øyenbrynet. Dette. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Pircing, uansett kjønn, er drittstygt. Usj... Sekundert. Jernklumper på kroppen er ikke finere enn kviseklumper på kroppen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Dette. Hva? Jeg har aldri noensinne sett noen som kler piercing i øyenbrynet. Gutter ser ut som rånere eller syrehoder og jenter ser ut som traktorlesber. Endret 13. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor kler gutter piercing da mener dere? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Pircing, uansett kjønn, er drittstygt. Usj... Word. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Hvor kler gutter piercing da mener dere? Frenum. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Dette. Hva? Jeg har aldri noensinne sett noen som kler piercing i øyenbrynet. Gutter ser som regel ut som rånere eller syrehoder, og jenter ser som regel ut som typiske traktorlesber. Er enig, forsto bare ikke hva du mente. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Enig med de fleste, syntes piercing i øyenbrynet er blodharry :\ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvor kler gutter piercing da mener dere? Frenum. WORD! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Traktorlesber faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå