Nuust Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I løpet av Dwayne/Playboy X perioden ender det jo med drapet på en av personene. Så, etter at Niko har svart "I'll think about it" til begge av dem, går jeg hjem og legger meg. Straks Niko legger seg, står han momentant opp igjen uten at skjermen blir svart og jeg får beskjeden "KILL PLAYBOY X OR DWAYNE." Okay, right on! Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kom 3 trucks etter meg. I alle 3 satt det noen tjukke politifolk^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det er jo nå han/du skal tenke på det Endret 25. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det er jo nå han/du skal tenke på det Det var da særdeles spontane greier ^^ Gamle damer på chopperbikes og sittende i sportsbiler er noe jeg forundres over i dette spillet. edit: tidleif. Endret 26. juni 2008 av Nuust Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 En ting som skuffer meg litt med spillet, er at den er ikke fritt å spille fra starten av. De andre GTA spillene kunne du løpe rundt og interact med alt spillet hadde å tilby. Men her i GTA IV må du spille frem for å "åpne" opp funksjoner. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Som butikker, små spill. osv. Jeg får stadig opp beskjeded "this option is not availabul to you yet". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja Nei, eg har ikkje lagt så veldig merke til det. Den første "kledebutikken" kom jo ganske raskt då. Eg personleg liker den eskaleringa. Slik at ein ikkje kan springje inn i ein butikk og kjøpe det råaste med ein gong, berre fordi ein har pengar nok. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vet ikke om dette er helt rett tråd, men jeg lo i allefall godt når jeg fant ut at Florian var homo... Jeg så liksom for meg en stor og tøff bad guy som liksom var en slags krigshelt fra Øst-Europa, så var han det han var! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Einig.. Eg hadde nett same oppfatninga Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvis du tar turismo cheaten nær en vegg slik at den kommer inni veggen, kan du gå inni bilen og så er du inni veggen. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Einig.. Eg hadde nett same oppfatninga Hehe, jeg har ikke kommet langt nok i spillet til å kunne ha lik oppfatning, tipper jeg. Men i oppdrag nr. 3 eller 4, der omkring, virker det ganske åpenbart at Florian er temmelig usikker og redd for å avsløre noe som helst om hva han er - "I'm not gay, no!!!" sier han i en briefing. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Snakker vi om same dude? Om du nett har starta meiner du nok Roman Florian derimot møter du ikkje før på øy to (eller er det tre?), og han er åpenbart homo frå første stund du snakkar til han face2face Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ah, da tok jeg feil da. Blandet Florian med Francis McReary -.- Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har så sykt lyst på GTA IV. Ser om jeg får brent en versjon eller noe sånt. Men er det 2 player på GTA free mode. Altså spille 2 på samme konsoll Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har så sykt lyst på GTA IV. Ser om jeg får brent en versjon eller noe sånt. Men er det 2 player på GTA free mode. Altså spille 2 på samme konsoll Nei. Men seriøst, ta å kjøp deg en kopi. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja det var jo en morsom ting i GTA 4. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Herregud. "Ingenting" er som å choppe ned (opp) folk med rotorbladene til helikopteret. Som mennesker flyr! :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 8 stk på rad + Helikopter = 8 minutter latterkrampe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå