Laughing Madcap Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen kommer og spør deg, da kommer det opp en liten sånn melding i opp venstre hjørne. Som sier på PS3: Trykk L1 så gir du ham penger. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mange kjem opp te deg og spør etter penger. Eg trur du trykker LB eller RB eller noko.. Ein av skulderknappane i alle fall. Den du praier taxi med Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 prøvde den "lekeplass glitchen" som jeg og kompisen min kaller den. fikk merkelige "resultater" på en Merit: Første hopp: Andre hopp: litt merkelig? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Noen som kan ta bilde av karte som besrkiver hvor jeg kan gjøre dette greiene med huskene? Edit: jeens94 er ikke bilde nummer 2 et ekte bilde? Ser sånn ut Endret 19. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ganske sikker på at det var der. Du ser lekeplassen når du er i svingen der. Merk at dette er på den første øya (der man starter) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 det er riktig plassering;) Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Edit: jeens94 er ikke bilde nummer 2 et ekte bilde? Ser sånn ut Det er ikke ekte nei, bare crappy bilde intil skjermen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En kul ting er å fly med heli opp på en av de høyeste bygningene uten kanter eller gjerder på kanten. Deretter tar du bil eller Motorsykkel kode å kjører utfor. Ta Crosser koden kjør utfor ta noen saltor, land på bakhjulet og kjør videre. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) det er riktig plassering;) Skal prøve det nå Forresten jeg runna akkurat GTA Edit: Jeg gjorde det huske greiene også akkurat i det jeg kræsja så kom det en fyr og dro meg ut av bilen(vet ikke hvorfor), og begynte å slåss med meg, og før jeg rakk og tenke så føyk bilen i en syk fart mot vors begge og drepte meg og han duden Skjedde så sykt fort.. Endret 20. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Alle har sikkert hørt om hjertet inne i frihetsgudinnen. Var det noen andre enn meg som med en gang tenkte på å skyte den med rpg? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke med RPG men med hagle, skjedde ikke så mye Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Brukte RPG. Jeg døde, hjertet gikk det bra med... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Han her legger ut en del kule ting. Noen er kjedlige, og noen er mulig nytt for deg. Er smart å se hele/alle som han har...jeg legger bare ut den ene videon. Dere kan se mer på hans kanal. Spørsmål, går det ann å spille spillet som co-op over nettet med noen? (PS. Kjøpte meg nettopp 360. Gleder meg å spille dette spillet) 10 Tips for Grand Theft Auto IV Endret 21. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Finnes det politimotorsykkel? Eg vart etterfulgt av ein politi på motorsykkel ein gang. Hugsar sjølvsagt ikkje kva type sykkel det var, men kan vel tenke meg at han hadde stole den. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Politisykkel finnes ikke. Husker det var kult i San Andreas. Litt arti med den glitchen. Treffer man rett, får man virkelig se hvordan fysikken i spillet funker. Kan smadre bilen så sykt at den ikke er i stand til å kjøre. Ikke fordi motoren er kaputt, men at bilen er så bøyd at hjulene ikke tar ned i veien. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det skjedde meg fleire gongar, dog fekk eg aldri til å fly =( Lenke til kommentar
Ingar_B Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis man kjører fra by 1 til by 2 på den brua lengst nord og fortsetter rett fram inn i by 2 så kommer det et hopp midt i veien, eller veien fortsetter ikke da. Og hvis man har perfekt fart får man supersmud landinh Lenke til kommentar
Trainee Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det her er ren flaks at jeg fikk til men .. Istad sto jeg utovafor det ene huset med en politi bil, og tilfeldigvis ble en skurk jaget og fanget av en politi rett på siden av der jeg sto .. Og før jeg viste ordet av det satt politimannen, skurken i baksetet og han satt seg selv i passasjer setet :!: .. Utrolig morsomt å se Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Finnes det politimotorsykkel? Eg vart etterfulgt av ein politi på motorsykkel ein gang. Hugsar sjølvsagt ikkje kva type sykkel det var, men kan vel tenke meg at han hadde stole den. Hadde en politimann på motorsykkel en gang, var av Harley Davidson-typen. Var ganske morsomt, sykkelen og politimannen passet absolutt ikke sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Finnes det politimotorsykkel? Eg vart etterfulgt av ein politi på motorsykkel ein gang. Hugsar sjølvsagt ikkje kva type sykkel det var, men kan vel tenke meg at han hadde stole den. Hadde en politimann på motorsykkel en gang, var av Harley Davidson-typen. Var ganske morsomt, sykkelen og politimannen passet absolutt ikke sammen. Samme når politimannen stjeler den beste sportsbilen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå