Carlgutt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vis du har cheats så ta et helikopter opp til et høyt hustak, aktiver en bil cheat og kjør utfor er dritt morsomt og du dør ikke heller. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vis du har cheats så ta et helikopter opp til et høyt hustak, aktiver en bil cheat og kjør utfor er dritt morsomt og du dør ikke heller. Haha det må jeg prøve Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. Testes as we speak Endret 14. juni 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. Er det en forskjell på det å gjøre det i SP og MP? Har testet det en liten stund nå, sært latterlig å bli kastet ut av bilen. Men da rygget jeg altså ikke inn i huskene. Hard way to learn, skal nok rygge neste gang xD Ser at de ikke rygger i videoen da, er det fordi de kjører MP? Endret 15. juni 2008 av Nuust Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. Nå har jeg flydd over Firefly Projects i over en halvtime uten å finne det. Noen som gidder å legge ut en kart med et merke på? Edit 1: Nå fant jeg det, men når jeg krasjer inn i den flyr jeg ikke bakover. Edit 2: Det gikk når jeg tok en annen bil. Det var kanskje bare den ene bilen som ikke virket. Edit 3: Jeg gjorde det feil med den første bilen, så nå får jeg det endelig til Endret 15. juni 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 I MP flyr man ikke ut av bilen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vis du har cheats så ta et helikopter opp til et høyt hustak, aktiver en bil cheat og kjør utfor er dritt morsomt og du dør ikke heller. har jeg gjort for lengst Det er fett.. men det er veldig få steder man kan gjøre det. det er jo kanter på alle taka Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vis du har cheats så ta et helikopter opp til et høyt hustak, aktiver en bil cheat og kjør utfor er dritt morsomt og du dør ikke heller. har jeg gjort for lengst Det er fett.. men det er veldig få steder man kan gjøre det. det er jo kanter på alle taka Ja det er ikke tull.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Edit 1: Nå fant jeg det, men når jeg krasjer inn i den flyr jeg ikke bakover. Edit 2: Det gikk når jeg tok en annen bil. Det var kanskje bare den ene bilen som ikke virket. Sikkert berre tilfeldig at du ikkje klarte det første gang. Eg får det ikkje til heile tida, er ein teknikk som må til. Har klart det med alle bilane eg har prøvd til slutt. Buss, brannbil, SUV, personbil osv. I MP flyr man ikke ut av bilen. Ikkje i SP heller, så lenge du rygger inn til stativet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Altså.. eg prøvde sånn 4-5 gonger med forskjellige biler. Likevel fekk eg aldri høgd. Nokre gonger bugga det seg såpass at bilen blei slått flat/trykka saman, men eg føyk ikkje vekk for det om. Det resulterte berre i at bilen ikkje fungerte lengre. =/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ikkje i SP heller, så lenge du rygger inn til stativet. I know, det var derfor jeg foreslo det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sett den her: Hehe.. Litt tøft med frihetsgudinnen egentlig Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mulig ikke "morsomt" med dette synes jeg var kult og bra laget, musikken passer perfekt inn (selvom sangen er dårlig): http://www.wegame.com/watch/GTA_4_STUNT_MONTAGE/ vet du eller noen andre hvordan jeg kommer opp på høye blokker med kjøretøy? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mulig ikke "morsomt" med dette synes jeg var kult og bra laget, musikken passer perfekt inn (selvom sangen er dårlig): http://www.wegame.com/watch/GTA_4_STUNT_MONTAGE/ vet du eller noen andre hvordan jeg kommer opp på høye blokker med kjøretøy? Sannsynligvis å ta et helikopter og lande på en høy bygning, for deretter å ta en cheat for å spawne et kjøretøy. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Litt morsomt at man kan wheele når man snakker i telefonen. Spesielt når man holder telefonen mot øret med den hånden man skal ha på gassen (og man kan bremse). En annen ting jeg nettopp la merke til er en fyr som sto og undret seg hva som var galt med Ferrarien hans, mens han sto og så inn i bagasjerommet foran. Motoren var bak. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En annen ting jeg nettopp la merke til er en fyr som sto og undret seg hva som var galt med Ferrarien hans, mens han sto og så inn i bagasjerommet foran. Motoren var bak. Kanskje han lurte på åssen han skulle få pakket ned alt av bagasje! Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Møtte en uteligger som sa noe med at jeg var stygg og han var dum, så ga han meg 100 dollar. Fy søren som jeg lo!! Endret 18. juni 2008 av Moortz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvis dere gir en uteligger penger, og etterpå angriper en person så tar uteliggeren og hjelper deg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan gir man uteliggere penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå