Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan du gi meg et bilde med hvor på kartet fengslet er? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kan du gi meg et bilde med hvor på kartet fengslet er? Lurer jeg å på hvor er ... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ligger nederst i kartet på den siste øya. Du kommer dit gjennom oppdragene etterhvert Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du kommer bare inn i områdene for vokter osv. Fangene er på en basketball bane med bur rundt seg, så du kan ikke engang flyge inn til de. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du burner lenge nok eksploderer dekkene dine... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe. Når man stjeler bilen fra en homo, (svart dress og lilla skjorte), sier Niko: "Out of the car, lady!".. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Datt end fra empire state buildning, landa på en benk og overlevde. Dette var i SP. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Foretok et stunt jump i går, og landet med fronten rett i siden på en politibil slik at den kjørte på 2 hjul noen meter. Men fikk ikke noe wanted-level. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe. Når man stjeler bilen fra en homo, (svart dress og lilla skjorte), sier Niko: "Out of the car, lady!".. Han har noen lignende kommentarer til folk som ser "gangser" ut. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg fløy opp på en høy bygning og landet. Så tok jeg en bilkode og hoppet utfor. Jeg hadde jo ringt 911 først, så jeg klarte å lande oppå en politibil. Fikk ikke wanted level. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hadde tre stjerner politi etter meg, kjørte ut i vatnet med bilen og etter kom det tre politibilar! Politibetjentane kom seg ut, svømte mot land, men stoppa litt før, der sto dei og var fine skyteskiver. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvis man snurrer rundt (ruller rundt slik at taket er i asfalten) med en politibil blir sirenen knust, og lager en helt forferdelig lyd når man slår den på! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvis man snurrer rundt (ruller rundt slik at taket er i asfalten) med en politibil blir sirenen knust, og lager en helt forferdelig lyd når man slår den på! Det høres ut som en fugl egentlig. Lenke til kommentar
joaesp Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan ringe 911 for å få hjelp av politi, brannbil eller ambulanse. Det synest jeg er ganske tøft. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Man har vel mest bruk for ambulanse. De syr deg jo sammen. Jeg gjør ikke annet enn å ringe dem, så slipper jeg å lete etter hamburgerkiosk. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. LOL! Testa det nettopp. Helt hysterisk morsomt :!: Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fant en syk glitch (på nettet..) http://spikedhumor.com/articles/154301/Gra...non.html?page=1 I singleplayer må man rygge inn i huskene, slik at Niko ikke flyr ut bilen. Bare hold inn gassen/revers så flyr man avgårde. Lekeplassen ligger i Firefly Projects, sør for biljarden, like ved motorveien. Gata heter Mohegan Ave.. Må testes.. Hahaha! Gjorde det der med en stjerne, landa langt pokkerivold uttafor søkeområdet Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hehe! I'm a scaaatman! dududuberuedududururdu! dudurudu! Scaatmaan! Rått! Får teste det ut om jeg kommer på det.. så jo morsomt ut.. funker det på begge konsoller? og, får man rulle 5 ganger achivementen av det? vet ikke om det gjelder flying.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå