Lakus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg slo til en svær neger av en Afrikaner, så skreik han som en jente og vagla bortover veien. DA lo jeg godt da ! :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvis du spawner foran sykehuset Alcueqin elns etter å ha blitt drept, så kan du gå inn der, drepe masse folk, og gjemme deg bak masse stoler og prøve å ta purken og fbi og det som måtte komme. I tillegg er det en brusautomat rett ved, så du kan fylle liv hele tida. Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Angående kule ting som blir sagt så hørte jeg en kar si: "Oooh, mr BIG ALPHAMALE out on a mission?" Endret 17. mai 2008 av asad Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Går det ikke ann å dra på fylla uten å ta med en kompis? De fleste barene er stengt for meg, eller så får jeg ikke kjøpt drikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Press L1 ved siden av en som røyker, og Niko vil ha muligheten til å stjele røyk, eller spørre noen om en røyk. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Press L1 ved siden av en som røyker, og Niko vil ha muligheten til å stjele røyk, eller spørre noen om en røyk. Haha, det skal prøves med en gang EDIT: Hmm, fikk det ikke til Endret 17. mai 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Når en politibil eksploderer fortsetter sirene å gå. Men de går sakte og slutter ganske fort. Ellers er det gøy når man får besøk av sykebil. To ganger har sykebilen kjørt ned masse fotgjengere rundt meg i lang tid før den drar igjen uten å heale meg :!: Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Når en politibil eksploderer fortsetter sirene å gå. Men de går sakte og slutter ganske fort. Tror jeg opplevde det der jeg og, men da mens jeg kjørte i politibilen (Var i en skikkelig alvorlig kræsj først). Sirene gikk sakte, så kjempefort, så sakte igjen. Litt artig det der Lenke til kommentar
matmat Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 du kan gå ut av en bil mens du snakker i telefonen, men ikke inn i en Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det fryktelig irriterende at Niko ikke fikser å løpe eller gå inn i biler mens han snakker i mobilen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det fryktelig irriterende at Niko ikke fikser å løpe eller gå inn i biler mens han snakker i mobilen Ja, jeg hater å ha en haug med negere løpende etter meg med uzi og dritt, og så går Niko rundt å snakker i telefonen uten å kunne gjøre noe som helst med det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Merka når du flyr avgårde i luften så har du mulighet å skyte Når skjermen blir grå eller noe slikt. Haha, viste ikke at det var mulighet å se på tv prøvde det ut nå hehe. Noe som jeg er irriternde er folka Niko kjenner ringer i hytt å pine og vil på date med meg, selv om jeg har helt andre planer og føler egentlig ikke for det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det kan du skru av på mobilen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det med at vennene dine ringer hele tiden skrev Gamer.no i anmeldelsen sin som litt negativt. Det er jeg enig i, da jeg ikke alltid har lyst til å drikk meg drita, eller dra på elendig komishow osv. Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det med at vennene dine ringer hele tiden skrev Gamer.no i anmeldelsen sin som litt negativt. Det er jeg enig i, da jeg ikke alltid har lyst til å drikk meg drita, eller dra på elendig komishow osv. Elendig komishow?! Håper du mener dette cabaret-tullet og ikke stand-upen til ricky gervais. For den er genialt! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Stand-up var jo morsomt Ang. det at vennene dine ringer deg hele tiden så er det bare å svare ja, for så å ringe dem opp igjen og kansellere avtalen. Da får du ikke minus på likeness. Du får dog minus hvis det er du som har satt opp avtalen og kansellerer. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du ikke har lyst å betale for Taxi. Ta å trykk L1 og "PANG PANG" Så løper taxi mannen ut og du trenger ikke betale noe.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kanskje ikke morsomt men en veldig fin detalj vis du kjører med moped inn i en tunnel så blir det sånn hul lyd, høres ganske kult ut. Lenke til kommentar
Maniac92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Også blir det litt grommere lyd når du burner inne i en tunnel Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Opplevde noe komisk idag. Stjelte et helikopter, så flöy jeg til fengselet og landet der. Men ikke en purk brydde seg. Jeg vandret rundt, det var til og med en vokt som sa "I'm sorry Mr" når jeg sprang inn i ham. Så jeg gikk til veggen og hoppet ut av fengselet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå