Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen prøvd den glitchen ved den lekeplassen der man kjører bilen inn i et lekestativ? Det hender at bilen flyr hundre meter bortover i lufta. Skikkelig artig :p. Tror den heter Swing Glitch på youtube.

Prøvde den for noen dager siden nå. Mens jeg spilte multiplayer. Drev å prøvde mens det kom en kar og prøvde å skyte meg. Akkurat når jeg hadde lite liv funket det, og han fikk aldri drept meg. The Perfect Gateaway.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HAHA ! Testet lekeplassen glitchen idag :!:

Sto og burna inni huskene også klikket bilen, den ble helt ødelagt, kunne ikke kjøre den mer :wee:

OFF-TOPIC: Fikk PS3 igår :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk mitt GTA 4 spill til og klikke :!:

men det funker fint igjen etter jeg slo av og på PS3`en ( ikke noe annet funka )

Vis du vil teste selv :p Så tar du og finner en søppelbil og kjører til lekeplassen og kjører inn i huskestativet til HØYRE nærmest bygningen...

Så gjør du det til du kommer under banen alt blir svart så ser du under banen, så klikker shiten !

Lenke til kommentar

Syntes fortsatt det er hysterisk morsomg med folk som henger igjen i dørhåndtaket på bilen og du moser de inn i en anna bil jeg da, skulle tro jeg hadde gått lei av det etter såpass mye spilling, men syntes det er konge fortsatt (har muligens en smule dårlig humor :p)

Lenke til kommentar

jeg har en god en her:

Jeg kjører i full fart på en motorsykkel, og ser etter en bil og kræsje i. Det var ikke så vanskelig, og jeg kræsjer i bilen i full fart.

Mr. Bellic tar 4-5 saltoer, lander på ryggen, og kommer med denne greie kommentaren:

"This country!"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Tok et heikopter og fløy opp på ett tak. Snipra en god del folk til jeg fikk noe ''wanted level''. Ser at det kommer et politi-helikopter...finner fram RPG-en,bommer litt på siktinga sånn at jeg skyter rett ned i taket på skyskraperen!! BOOOOM!

:thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...