AvidGamer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har vært borti vanskeligere oppdrag enn det Å? For så langt i spillet har jeg enda ikke død. Er et svært lett spill. Men denne sliter jeg med pga du har så dårlig tid, også er den så nøye på at du skal ligge på samme høyde som den andre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kanskje jeg bare er et naturtalent i lufta Var et oppdrag på slutten, og noen motorsykkeljakter hvor jeg hadde store problemer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Spilte spillet første gang i går, og må si jeg er storfornøyd. Det er bare én liten ting som irriterer meg endel....: Jeg får veldig liten tid til å utforske byen, for alle mine kontakter (og ukjente) skal ha tak i meg for å gjøre ett eller annet hele tida. Er det ikke Roman som har kommet opp i en vanskelig situasjon, så er det en dame som vil ha meg med på byen. Vet jeg kan avslå dem så jeg kan "cruise" rundt i byen som jeg selv vil, men jeg har ikke lyst til å bli uvenner med alle kontaktene heller.. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror det er nevnt tidligere i tråden, men du kan ringe folk oppigjen for å avlyse planene. Du vil ikke få noe minus av det sålenge det er de som har ringt til deg og lagt planer. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Under "Options" på telefonen kan man slå av "missions" sånn at kontaktene dine ikke ringer deg. Da får du være i fred. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Under "Options" på telefonen kan man slå av "missions" sånn at kontaktene dine ikke ringer deg. Da får du være i fred. Og man kan slå det på igjen, og dermed hoppe inn i "storien" akkurat der jeg var...? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er da rimelig sikker på det. Du mister iallefall ikke noen missions. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er da rimelig sikker på det. Du mister iallefall ikke noen missions. Herlig, herlig, herlig.. Skal prøves ut når dagen gryr! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Historien stoppes, tror jeg. Men du kan nok hoppe inn igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har vært borti vanskeligere oppdrag enn det Å? For så langt i spillet har jeg enda ikke død. Er et svært lett spill. Men denne sliter jeg med pga du har så dårlig tid, også er den så nøye på at du skal ligge på samme høyde som den andre. Om du aldri har dødd må du ha ein keisam og alt for forsiktig spelestil. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Måtte trekke litt på smilebåndet nå i stad. Jeg kjørte i full fart bortover en vei, og skulle passere et fotgjengerfelt. Det var en mann som gikk over veien der, og jeg tenkte at jeg skulle prøve å styre unna ham, så jeg ikke skulle få noe unødvendig bråk med politiet ol. Akkurat samtidig som jeg tok en brå høyresving, for å skifte felt, slang mannen seg til høyre for å unngå at jeg kjørte på ham. Dermed ble det til at han slang seg ned rett foran bilen min, og jeg kjørte ham ned. Ganske komisk å se på, når alt dette skjedde i løpet av noen sekunder.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Politiet skulle jakte på meg, men hadde desverre ingen bil tilgjengelig. Da brøt han seg like godt inn i en som stod parkert. Dette gjorde imidlertid ingen forskjell, da han satt der som en dum stut som ikke visste hvordan man tjuvkopler Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Morsomt å kjøre ut fra motorveien og se en dame bare fly mot bakken ned fra en boligblokk. Ser ganske rart ut ettersom hun reiser seg opp, og går som om ingenting skulle skjedd selv om det ligger et blodbad på bakken. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Har vært borti vanskeligere oppdrag enn det Å? For så langt i spillet har jeg enda ikke død. Er et svært lett spill. Men denne sliter jeg med pga du har så dårlig tid, også er den så nøye på at du skal ligge på samme høyde som den andre. Om du aldri har dødd må du ha ein keisam og alt for forsiktig spelestil. Nei, har vært nært på et par ganger, skyter alle i hode så ting går fort unna. Men nå har jeg ikke spilt på 1 uke pga den dritt mission Paper Trail. Timed missions kan dra dit pepperen gror! Endret 5. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Da jeg skulle ta med min kjære fetter Roman på bowling for to minutter siden, og jeg nettopp hadde stoppet bilen utenfor bowlinghallen og gått ut, kom det en litt mistenkelig fyr løpene forbi meg i full fart. To sekunder senere ble jeg løpt overende av en politimann som var etter ham, så både jeg og politimannen gikk på snørra. Det var jo såklart min skyld at vedkommende løp på meg bakfra, så da kom jeg også i politiets søkelys. "You can't bowl with a wantet level." Endret 5. august 2008 av Mokko Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lol, sitter å ser på en som spiller nå, der han løp til noen kraftige jobbekarer som sto og, ja, jobbet.... Så slår han til en, og alle blir redde mens den som ble slått begynte rett og slett å grinne Han var ikke så tøff da lenger xD Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Spilte litt i går da noe morsomt skjedde. Jeg skulle til en klesbutikk som lå på den andre øya, men jeg hadde ikke nok penger til bomstasjonen (), så jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt da. Så da jeg kom til bomstasjonen stod det allerede en bil der klart til å betale, da krasja jeg han igjennom porten så porten ble knekt, så kjørte jeg igjennom. Ingen wanted level Endret 6. august 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spilte litt i går da noe morsomt skjedde. Jeg skulle til en klesbutikk som lå på den andre øya, men jeg hadde ikke nok penger til bomstasjonen (), så jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt da. Så da jeg kom til bomstasjonen stod det allerede en bil der klart til å betale, da krasja jeg han igjennom porten så porten ble knekt, så kjørte jeg igjennom. Ingen wanted level Smart, hvis du har politibil med sirener på slipper du også og betale bom penger. Noe som er ganske gøy, selv om det tar lang tid er å fly opp til den høyeste skyskraperen, sette en bil på veien nedenfor, også hoppe ut med en kompis eller to og se hvem som kommer nærmest bilen. Parkour er også veldig morsomt hoppe fra tak til tak:P Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror det er en liten bug i spillet: Jeg dreper noen, og så kommer sykebilen, men doktoren går forbi den døde personen og tar ute penger i minibanken for så å gå videre som en vanlig person Har opplevd det et par ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå