TTomas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lage trafikkork på en av broene og lage en kjede av eksploderende biler Try it! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Om det går ann å lagre bookmarks i browseren i spillet? Plagsomt å måtte skrive de hele tiden. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Haha! Etter jeg var ferdig med søppelbil oppdraget hadde jeg fortsatt på meg klærna jeg fikk, og når jeg gikk ved siden av folk på gata fikk jeg bemerkninger som: 1. Person: This street smells like shit! 2. Person: I know what you mean Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Prøvde GTA4 for første gang igår. Var på den øya med frihetgudinnen da jeg gikk etter en politimann, så hoppa jeg på han, og armene sto rett ut og falt som en stokk forover og ned i bakken. lo godt da:D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er lite Politi på Happiness Island. Eg kom i skade for å skyte litt rundt meg der og fekk ein feit politimann etter meg. Ikkje noko problem å springe frå han så eg gjekk rundt og rundt og tok med av duene mens han luffa bak. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Etter en stund med råkjøring i en Dukes, begynte svart røyk å pøse ut av panseret. Så jeg stoppet den midt i ei gate for å hijacke en kritthvit Hummer. Kjørte halvannen kvartal tilbake i den retningen jeg kom fra for å kjøpe meg pølse med brød, spiste den ferdig og snudde meg. Fytti rakkern, jeg lo. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Haha så bra Hvertfall han fyren som lå der og brant Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ganske tragisk hendelse, ja! Det var flere brennende mennesker som kom hoppende ut av bilene sine etterhvert. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vurderer og kjøpe dette spillet men jeg lurer på en ting, når du spiller multiplayer får du alle våpenene eller må du skaffe de først i singleplayeR? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I multiplayer er det hotsen som bestemmer hvilke vopen som et tillat. Singleplayer har ingen sammenheng med multiplayer. Løp å kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke om dette er nevnt, men en morsom ting i GTA IV er og få bombe av Packie(du får muligheten til dette tilbudet om du har 70 prosent? like fra han.). Så planter du en bombe i en bil i trafikken, og følger etter denne bilen. Når du da ser noe du vil sprenge, ringer du til Packie, og BOOM! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kjekt å putte bombe på politibilar. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Dette med bombe har jeg ikke testa, har ikke fått mulighet til å få bombe heller så.. hehe,, Får bli go venn med Packie jeg da, hehe.. Forresten, noen som vet noen steder i gta hvor man kan få tak i spesielle helikoptere? Eller veldig spesielle biler? Forresten, kan man komme seg inn på flyplassen i den første byen uten å få snut etter seg? veldig slitsomt, tenkte å kjøre inn på flyplassen og se meg litt rundt, men får bare snuten etter meg hele tiden, hehe Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kjørte båt inn til flyplassen. fikk 4 stjerner etter meg. Fant meg en caddy(?). Så kjørte jeg villt og skulle prøve å komme meg til savehouse i den byen øverst til høyre. På broa og en annen plass var det satt opp sperringer, men som liten som den 'caddyen' var, kjørte jeg helt inn i sia og rett forbi. Rakk meg sånn akkurat til savehouse, hadde 0.5 cm igjen med liv elns. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Forresten, noen som vet noen steder i gta hvor man kan få tak i spesielle helikoptere? Eller veldig spesielle biler? Her har du en video av hvor du finner Sultan RS: Råeste bilen i spillet etter min mening Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 GTA er kult, men vent til Saint's Row 2 så blir det ennå bedre !! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nei, GTA Er best uansett. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Saints Row 2 er til folk som ikke liker virkeligheten. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dårlig argument, hvorfor spille dataspill som skal väre virkeligheten? Isåfall lever jeg i virkeligheten? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som vet om noen bra hopp? (gjerne store) Har bare kommet til den lille øya nord på kartet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå