vincher1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei jeg har kjøpt meg ny data med, Core2 Quad Q6600 (2.4GHz)/ 8GB ram / 1TB hd/ 9800GTX 512MB grafikkort. Men når jeg skal spille litt nyere spill (det vil si nyere enn diablo 2 hehe), så begynner visse ting å blinke og i bland kan jeg se litt av andre mapper som jeg har oppe mens jeg spiller.. jeg har vista som oprativsystem, har hatt xp også men testet ikke noen spill da å vill helst ikke formatere om datan nå, har allerede gjort det 3 ganger på kort tid.. og jeg har lastet ned de nyeste driverne til grafikkortet.. noen som vet hva det kan være?? Endret 9. mai 2008 av vincher1 Lenke til kommentar
vincher1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 nei:( men åssen gjør man det så kan jeg jo klokke ned den å se om det gjir seg da? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 nei:( men åssen gjør man det så kan jeg jo klokke ned den å se om det gjir seg da? rivatuner må du laste ned, men vent med det:) -sjekk at kabelen er skikkelig i. -sjekk temperaturen -sjekk at det sitter godt på plass Lenke til kommentar
vincher1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 alt satt som det skulle.. etter det jeg forsto av det programmet så fikk jeg ikke klokket ned det. men det må vel finnes noe annet man kan gjøre? kjøpte jo ikke datan for å gjøre den dårligere:( Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 guru3d.com og last ned nyeste betadriver. Det kan være en god idè Lenke til kommentar
vincher1 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 1000 takk, det var det som skulle til.. trodde jeg hadde de nyeste driverne, lastet den ned fra gforce sin hjemme side for en uke siden men.. dette funket:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå