Rosewell1983 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Som topic sier, har du vannkjøling på 9800GTX? jeg spør fordi jeg har gått på en slik tabbe før, kjøpe gpu vannblokk og skal til å montere dette sammen da jeg finner ut at blokken er 5mm feil på den ene siden osv... Så jeg ønsker svar fra folk som har vannblokk på deres 9800gtx kort og jeg håper da at dem kan legge ved link til den GPU blokken de bruker og link til det skjermkortet som de har. På denne måten håper jeg å unngå noen bomkjøp... jeg vet at dette virker nå som en lettvindt løsning, å spørre på denne måten her men håper dere ser over dette... Endret 8. mai 2008 av rosewell Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg slenger meg på denne tråden da jeg lurer på det samme... Det finnes jo så lite utvalg til luftkjølere på GPU. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 vel, da får jeg bare bestille en 9800gtx vannblokk og håpe at den passer fint Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det du kan gjør det er å sende mail til en produsent å spørre om hvilken kort de garanterer den passer på Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 http://ekwaterblocks.com/shop/product_info...products_id=250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå