prwn Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 etter å ha klokka fsb, kanskje litt for langt? har et eller annet komponent blitt ødelagt? har satt absolutt alt tilbake til standard settings men allikevel kommer det bare opp et bilde av blurete vannmasser i 3dmark etter 20 sekunder og maskina henger seg etter et par minutter i 3d spill.. hvilket komponent har ikke tålt OCinga? maskina er stabil og fin så lenge man sitter på irc osv men når man skal kjøre litt grafikk inn i bildet, skjærer det seg.. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tipper på at skjermkortet har tatt kvelden... Jeg vil anbefale deg å prøve med et annet skjermkort, hvis du har eller kan få lånt deg et bare for å feilsøke... Skjedde med mitt GeForce 3 TI-200.. Fikk en del uønskede artifacts med en gang jeg skulle kjøre 3D grafikk, så tryna hele maskinen... Gikk en liten uke eller to, så var kortet helt dødt... :-? Lenke til kommentar
prwn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 du gjetta riktig! hadde heldigvis et gf2 pro liggende.. funker bra igjen nå! men jeg gikk ned 3500 points i 3dmark da ( Grrr. men hva er årsaken til at det andre ble ødelagt? før høy fsb eller fordi jeg satt opp memory og core clock? er det noen billig å lettvint mulighet for å få reparert gf3 kortet? like greit å kjøpe et nytt kanskje.. jaja shit happens.. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 da mitt gf3 ti-200 tok kvelden var det grunnet eXtrem (fra 175/450 til 273/565 m peltier) overklokking. Sendte det tilbake til forhandler og sa at det hadde "bare" tatt kvelden. Fikk et nytt i erstatning etter en liten stund... Tror ikke at det er mulig å reparere kort som er svidd for oss vanlig dødelige.... (litt små loddepunkt) Så jeg tror at hvis det fortsatt er garanti på kortet er det beste mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå