Gå til innhold

John Doe imponerer, men nerden i episode 1 imponerer mer!

Anbefalte innlegg

Såg første episode av John Doe her om dagen! Den serien fenget umiddelbart!

Men en ting eg syntest var enormt imponerende var når han stod inne på biblioteket og de fyrte løs på spørsmål.

Så står han plutselig der og sier 110010110001010110100101001.

Så bryter en nerd ut: Wow! It's the binary code for MS DOS!

Imponerende av John Doe det ja! Men eg er mye mer imponert over nerden som faktisk også kan binærkoden til MS Dos og klarer å holde styr med om det John Doe sier er korrekt!

Fabelaktig serie forøvrig! Dumt den tok slutt.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ja var en god serie det , klarer ikke helt å få slutten ut av hodet.

SPOILER:

At vennen hans er fienden. Siste man ser i serien jo, sku hatt en sesong 2 slik at man fikk vite hvordan det gikk videre. Er veldig lengesiden jeg så serien men husker slutten godt at man ser at bestevennen hans er fienden hans. The bad guy..

Lenke til kommentar

Jeg har lenge vurdert å se denne serien, men har stadig tatt meg selv i å tvile litt, da jeg vet at den ble kansellert og aldri fikk en ordentlig slutt. Men har samtidig alltid sagt til meg selv at det aldri skal hindre meg i å se en god serie. Jericho ble også kansellert (men riktignok hentet tilbake for 7 ekstra episoder), men jeg angret likevel aldri på at jeg begynte å se den. Hadde gjort det samme igjen selv om jeg visste den kom til å bli kansellert.

Så kanskje jeg skulle vurdere denne serien. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Elsket også denne serien da den gikk, og ble rimelig forbannet da den ble kansellert. Ligger endel info om hva som skulle skje vidre i serien tilgjengelig på nettet dersom du er interessert.

KyleXY er forresten en "dumifisert" versjon av John Doe, kanskje den faller i smak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...