Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg lurer på følgende: hvordan kan jeg få tak i et simkort med et tilhørende telefonnummer billigst mulig? hvilken operatør jeg får det fra har ingen ting å si, skal uansett flytte det over til MTU fri. takk for hjelp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 MTU fri gir deg gratis sim kort, det gjelder også talkmore og One Call. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 MTU gir meg ikke simkort, "abonnementer forutsetter portering av eksisterende nummer". https://www2.mtu.no/register/newOrder/produ...productprice/14 takk skal sjekke ut talkmore og onecall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De gir deg nytt simkort, kanskje ikke nytt nr men nytt simkort får du. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 De gir deg nytt simkort, kanskje ikke nytt nr men nytt simkort får du. et simkort uten nummer knyttet til seg er jo ikke mye verdt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei du får et simkort med det gamle nr du hadde. Er det jeg som misforstår deg eller hva, mulig du må forklare deg bedre? Bytter du telefoniselskap vil du få nytt simkort uavhengig om du beholder nr ditt eller ei. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Ok forklarte dårlig. det jeg trenger er nytt simkort med nytt telefonnummer. det nummeret jeg bruker nå skal ikke flyttes over / blandes inn i dette på noen måte. greia er at jeg skal ha meg noen telefonnummere som jeg skal portere til MTU for å dra ut masse gratis ringetimer. sjekk denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12425 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg forstår, nei men er nok av kontantkort nr du kan få til en rimelig penge. Bare se på listen så vi du finne at de hos de fleste slipper du å betale etablererkostnad. Men hvis du skal ha et spesielt tips, så anbefaler jeg One Call, de er veldig greie på slikt. http://telepriser.no/selectCalc.do;jsessio...?calctype=MOBIL Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Jupp bestillte ett fra onecall nå, virker greit og gratis. eneste problemet er at hver person bare kan ha ett abonnement hos dem knyttet til seg, så ser ut som om jeg må skaffe fra dem og så flytte til MTU før jeg kan gjøre det et par ganger til. enten det eller bestille på familien. alle andre på telepriser.no må jeg betale enten minimumsbeløp pr mnd (tror ikke de er så snille at de lar meg slippe første månden fordi jeg bytter de bort) ellers koster det ekstra med nytt nummer / etableringsavgift osv. kjører onecall jeg.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nevnte talkmore i første posten min og står fortsatt på det. De har ikke minimumsfakturering. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Du har rett i at de ikke har minimumsfakturering, men det går ikke an å fullføre bestillingen der uten å sette inn minst 199kr på "ringekontoen" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hmm det er i såfall nye betingelser. De var ikke der nå jeg meldte meg inn. Men forstår dem i utgangspunktet. Bytter vel snart over til MTU selv så fort de klarer å gjøre tjenesten sin stabil nok. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Man kan kjøpe kontantkort fra Chess uten å betale noe for nytt nummer. Det er heller ingen krav om påfylling i registreringsprosessen, så skulle tro at man da kan overføre nummeret til ny operatør nesten med en gang og man heller ønsker et annet abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå