Krimson Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har et fireeiket ratt på min VW Golf IV 1,6, og har lyst på et r32-ratt. Fant denne 3-eikede airbag-enheten på ebay: 3-eiket ratt Trur dere dette er en kvalitetsvare, og kanskje viktigere... Vil dette passe på min golf?? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har et fireeiket ratt på min VW Golf IV 1,6, og har lyst på et r32-ratt. Fant denne 3-eikede airbag-enheten på ebay:3-eiket ratt Trur dere dette er en kvalitetsvare, og kanskje viktigere... Vil dette passe på min golf?? Skjønner ikke helt, må du ikke ha hele rattet hvis du skal ha tre-eiket ratt? Eller tenker jeg helt feil her på morgenkvisten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mener det skal være mulig å bytte om til R32-ratt ja selv om du har 4-eiket ratt nå.. Og til du over; Ja, han må ha et R32-ratt utenom ja, airbagen i de 3-eikede er vel lik mens selve rattet er forskjellig på R32-utgaven.. Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Da har jeg kjøpt et R32 ratt på tysk ebay. Siden jeg er litt blank på dette lurte jeg på om dere kan hjelpe litt med hvordan jeg betaler? Har mottatt banknavn, navnet til kontoinnhaver, kontonummer og bank-kode. Jeg fikk også en IBAN-kode og en BIC (SWIFT)-kode, som skulle benyttes ved internasjonale kjøp. Har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre dette, og det hjelper ikke at all info står på tysk. Noen som har litt innsikt med dette som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå