marlboro! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Finnes det? Hørt om en sitron/sitrusdrikk, men finner ikke noe om det på nettet Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke til dags dato vært borti en slik drikk, men jeg syntes at jeg får en slags metthetsfølelse av å drikke vann. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Får jeg og for en kort stund hvis jeg drikker mye, men er jo ganske upraktisk på f.eks. jobb ettersom man må på do i ett sett.. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kaffe/Te, generelt varme drikker gir en viss metthetsfølelse. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg har ikke til dags dato vært borti en slik drikk, men jeg syntes at jeg får en slags metthetsfølelse av å drikke vann. da har du ikke drekki øl hehe edit: blåbæret kom meg visst i forkjøpet gitt... Endret 9. mai 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan ikke gå og drikke øl på jobben da. Kaffe er bare nasty.. Tenker mer på noe man visst skal blande ut med vann.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lær deg å drikke kaffe, det gir garantert metthetsfølelse Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kan ikke gå og drikke øl på jobben da. Kaffe er bare nasty.. Tenker mer på noe man visst skal blande ut med vann.. er jo noe som heter måltidserstatter da, om det funker vet jeg ikke da jeg aldri har prøvd det før kan drikke AAs uten els noe sånt på jobb det kan dog se litt harry ut Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Regner med at du mener på en diett? Ikke gå sulten? Bytt ut brød og kornprodukter med grønnsaker. isteden for 2 brødskiver til frokost kan du spise en stor boks ananas isteden for ris og kylling middag kan du ha 10 ganger mer grønsaker og kylling. Rett og slett spise den karbohydratkilden som har størst masse vs kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå