just_me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 i håndboka står det at men skal gå på meny-->programmer-->tom tom..... men det står ikke no tom tom der. hva sjer? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det stemmer. Men du fikk med en cd, putt den i PC-en, koble htc'en til maskinen via kabelen, og installer programmet. Dette er en veldig enkel operasjon. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) måtte instalere sync programmet først Endret 9. mai 2008 av just_me Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg regnet med at du hadde det installert alt jeg... Men da fikk du sikkert ordnet det. Husk at du kun får et gratis bykart da. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 synes det er dårlig at man ikke får med hele skandinavia Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 synes det er dårlig at man ikke får med hele skandinavia Det er ikke så veldig vanskelig å skaffe da. Enten lovlig eller ulovlig. Problemet er vel bare at de oppdaterer kartene så skjeldent. Og det bygges nye veier. Jeg anbefaler at du skaffer scandinavia-kartet og poi, med fotoboksvarsling. Poi og Fotobokser kan du laste ned gratis på forumet til kartprodusenten. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 jeg har tom tom 720 i bilen, kan jeg kobpiere karte derifra? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg har tom tom 720 i bilen, kan jeg kobpiere karte derifra? Nope TomTom er ganske strenge der. Du kan jo installere Google Maps og da. Men da må du være pålogget gprs/3g mens den oppdaterer kart hele tiden. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det høres veldig dyrt ut :o Så er det ikke alle plasser det er 3Gdeking:p Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det høres veldig dyrt ut :o Så er det ikke alle plasser det er 3Gdeking:p Du har jo da to valg: Enten kjøpe/laste ned kart eller å bruke f.eks en tjeneste som krever tilgang til gprs/3G. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det koster jo ikke mer enn 450 kr for Scandinavia. Det har alle råd til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå