Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når jeg klikker på "mappen" i profilen der man ser hvor man har vært aktiv skjer det noe rart i Firefox. Jeg får ikke sett alt som står der, bare det øverste. Prøvde i IE, og det kom fortsatt et lite vindu, men hvis jeg merket skriften i vinduet kunne jeg scrolle meg nedover. Klarer ikke dette i Firefox, og får jo ikke maksimert vinduet heller. Den eneste måten å få se alt på er å merke alt med ctrl+a og lime det inn i et dokument. Hva er galt? Er det noe hos meg, noe på forumet, eller er det noe essensielt jeg har gått glipp av (ja, det har skjedd før )? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Problemet her ligger ikke hos deg, men hos selve funksjonaliteten. Jeg håper og regner med at Drift er klar over problemet siden det har blitt tatt opp flere ganger før. Tror dette ikke er snakk om stort mer enn å legge til eller endre noen linjer i koden til funksjonen. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Godt å høre. Trodde det var noe galt hos meg. Feilen burde jo bli rettet opp da, hvis folk har klaget før, og det er enkelt å fikse? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Godt å høre. Trodde det var noe galt hos meg. Feilen burde jo bli rettet opp da, hvis folk har klaget før, og det er enkelt å fikse?Vel, om det er enkelt kan jeg vel ikke uttale meg for bastant om. Men jeg tror ikke det dreier seg om annet enn en enkel css-, html-feil eller en kombinasjon av dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg