rosaemil Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå har det kommet nye Direct feed gameplay videoer av killzone 2. Del 1 Del 2 Del 3 Her får vi blant annet se et nytt våpen, bedre detaljert grafikk og ikke minst så får vi hørt lyden veldig bra. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ser fett ut som alltid, om ikke veldig enkelt. Men vanskelighetsgraden kan vel justeres. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ja, de sa på IGN-Beyond at det stod på 'easy'.. :-/ Regner også med at vansklighetsgraden ikke er ferdigjustert enda, da det er en god stund til spillet slippes. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fytti å detta spillet ser rått ut Har ikke spilt ener'n, men skal gå til innkjøp av det Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 det ser drit fett ut selv om noen bugs var der. Slik som når han ble skutt da han egentlig var død så datt han helt mongo på bakken.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 det ser drit fett ut selv om noen bugs var der. Slik som når han ble skutt da han egentlig var død så datt han helt mongo på bakken.. Ja men det er jo bare en demo vel? Husk spillet kommer ut i 2009 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 det ser drit fett ut selv om noen bugs var der. Slik som når han ble skutt da han egentlig var død så datt han helt mongo på bakken.. Ja men det er jo bare en demo vel? Husk spillet kommer ut i 2009 jepp! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det ser bare så herlig ut! Minner meg liksom om CoD4 på en annen planet med bedre grafikk. Dette er spillet jeg gleder meg mest til i år, kommer til å ta av! Eksplosjonene og alt er så pent og se på, mye som skjer på en gang også uten framedrops...aah, lovely Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) eg syntes da det ikkje var så mykje som skjedde på ein gang.. det er da fult lika hektisk i cod4, der den skarpe grafikken kjem meir fram også, KZ2 ser for meg veldig mørkt og dystert ut, vanskelig og få den wow følelsen utifrå det me har sett, animasjonene når du skyt dei helgast karane ser jo rimelig bra ut, bytting av magasin på våpene er også ein nice animasjon...men alt i alt så kan dette spillet like så godt floppe, difor roer eg forventningane litt..men utifrå budsjettet og den latterlig lange utviklingstiden så blir det vel bra.. EDIT: Developer walktrough..! Endret 18. mai 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå