Selvin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hele spillet blir pre-rendered, og blir levert på 12 Blu-ray-disker. Merkeligt utsagn "pre-rendered" og "12 Blu-Ray disker" Jaja dette er bare altså i pre-alpha så noe kan skje med grafikken og slikt etterhvert det nærmer seg lansering og dem har jævla god tid på seg vil jeg tro Pre-rendered, er det ikke mye dårligere da? Er vel Realtime rendering som er tingen EDIT: Realtime-rendering blir vel brukt veldig lite, siden det er så vilt krevende? Endret 9. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 EDIT: Realtime-rendering blir vel brukt veldig lite, siden det er så vilt krevende? En ekte gameplay-video er naturligvis realtime rendering. Et spill rendres i realtime. Alternativet er videoer som er rendret på forhånd, med en grafikk som ikke kan rendres realtime. Da er alle bevegelser programmert på forhånd, og ingen spiller spillet direkte. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Mer gameplay her: http://www.filefactory.com/file/371b1b/ Meget pent spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Syns det ser bedre og meir tilfredstillende ut for hvert gameplayklipp eg ser fra spillet Endret 12. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Som dere kan se her er spillet allerede på linje med CGI-filmen fra 2005. Spillet er nok like fint som Uncharted, så det er vel kanskje det fineste konsoll spillet, men jeg tror nok at når Gears 2 kommer ut så vil det ha en god del bedre grafikk enn det som har blitt vist her. Så en pod cast av noen som hadde prøvd første bane i Gears of War 2 og de trodde det var en film snutt helt til det plutselig ble interaktivt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trenger vel ikke si mer angående Gears 2 vs KZ2. Her er det klasseforskjell. Endret 12. mai 2008 av Zeph Store bilete skal i skjult-tag. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 *gjesp* Grusomt uinteressant titel, syns kanskje FPS-sjangeren kan få ei lita pause nå... Bare navnet på spillet oser jo av uoppfinnsomhet, så hvordan noen kan forvente noe annet enn en generisk FPS av dette skjønner ihvertfall ikke jeg... Pent? joda, men det forventer man vel strengt tatt at dagens spill skal være. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 theMar: regner med at inkluderingen av bildet er en spøk mtp. hvor det er hentet fra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Trenger vel ikke si mer angående Gears 2 vs KZ2. Her er det klasseforskjell. Hehe, morosam du. Ser bra ut dette, som alltid når eit spel har god grafikk er eg spent på gameplay. Eg er ikkje noko fan av FarCry og Crysis, men KZ ser bra ut. No har eg riktignok ikkje PS3, men kjekte å følge med på kva som rører seg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 theMar: regner med at inkluderingen av bildet er en spøk mtp. hvor det er hentet fra? Er vel bare å se hans tidligere topics/poster så skjønner du tegninga. Kan vel finne noen handycam bilder av KZ2 og sammenligne med noen HQ bilder av Gears 2, blir vel omentrent like relevant. KZ2 ser forsåvidt veldig bra ut, dog veldig dystert og mørkt som flere her bemerker. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 jeg må jo si at jeg synes ikke at KZ 2 ser så dystert ut som det gjorde i 2007. Den gang var det alt for mørkt til å kunne se skikkelig. Riktignok er det mye grått som blir brukt i KZ2 foreløpig, noe som kan være trist. Men jeg synes det er en mye mer "lystig" på det siste vi har fått sett. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er faktiskt helt frelst av det jeg har sett av KZ2 Fy faen, trodde aldri PS3 kunne levere så bra grafikk egenligt Mangen som sier konsoller spesielt 360/PS3 er bare low til pc "har sett folkene som sier dette utallige ganger", noe som er helt skada å si, bare min mening! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 du liker å trashe pc ja toman:P aldri sett sånne poster fra deg nei! Men ja syns det her er mørkt på en bedre måte enn andre krigsspill. Ihvertfall det vi har sett og gir meg en mer realistisk feeling! håper på det beste for alle playstation fans seff og fatter ikke hvorfor folk alltid skal ha en stygg innstilling mot alt som blir sagt og vist :o Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Linky til spillmagasinet som har testet spillet Endret 13. mai 2008 av HelteTeigen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bildeseriene jeg postet var hentet fra Sony Defense Force, og ja, de var ment som en spøk Men jeg mener fortsatt at Killzone 2 ser bedre ut enn Gears of War 2. Faktisk vil jeg påstå det samme som mange spilljournalister verden over mener: Killzone 2 er spillet med tidenes peneste grafikk. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som dere kan se her er spillet allerede på linje med CGI-filmen fra 2005. Foruten de artistiske forskjellene har dem kommet veldig nærme ja, men rent teknisk sett er det ganske langt unna CGI traileren. Som en på Beyond3D forumet sa det: It cannot surpass 2005 E3 KZ2 trailer or even match what the KZ2 trailer does technically. Not counting the extreme IQ of the trailer, the whole thing is CGI, the models aren't using any sorts of mapping they are fullblown 1-10 million polygon models. You simply cannot match something like that technically, it would be rendered at 0,1 fps if you tried, you can however fake the same level of detail with reasonable success. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bildeseriene jeg postet var hentet fra Sony Defense Force, og ja, de var ment som en spøk Men jeg mener fortsatt at Killzone 2 ser bedre ut enn Gears of War 2. Faktisk vil jeg påstå det samme som mange spilljournalister verden over mener: Killzone 2 er spillet med tidenes peneste grafikk. Hahaha måtte le høyt når jeg leste gjennom den siden "inferior lightning" "inferior framerate" haha. Men gleder meg til Killzone 2, samma hva blader og nettsider sier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 skjønner ikke det maset med at det er "inferior Lightning" det er jo ikke noe nytt når det gjelder det. mange titler på 360 har like bra lys system. til og med gammle HL2 kunne gjøre det. og folk sjaser om at det er så mye som skjer på skjermen sammtidig. kan ikke se så mye der, KZ2 har veldig bra grafikk, men ikke noe annet enn det Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 EDIT: Realtime-rendering blir vel brukt veldig lite, siden det er så vilt krevende? Du tenker nok sannsynligvis på realtime ray-tracing. Realtime rendering blir brukt i så å si alle spill på markedet, mens bare enkelte spill bruker raytracer-lignende effekter på enkelte deler av spillene i tillegg til realtime rendering. Som f.eks. volumetric ray-tracing på skyer i Warhawk. Og ja, Killzone 2 gjør endel uvanlige ting. skjønner ikke det maset med at det er "inferior Lightning"det er jo ikke noe nytt når det gjelder det. mange titler på 360 har like bra lys system. til og med gammle HL2 kunne gjøre det. og folk sjaser om at det er så mye som skjer på skjermen sammtidig. kan ikke se så mye der, KZ2 har veldig bra grafikk, men ikke noe annet enn det Helghast'ene er snille miljø-forkjemperer som ikke liker atom-energi, de får strøm fra naturen (Lyn=lightning). På Tokyo Game-show i fjor, viste Sony frem ett level når vi angrep noen strøm-generatorer, på planeten, her var det vannvittig stilige lyn-effekter. Tøffere enn i alle spill tidligere. Lightning-effects, ikke lighthing-effects. Det som er aller mest imponerende av det vi har sett av KZ2, er animasjonene på figurene. Ingen spill er så langt i nærheten av å matche KZ2 der, ihvertfall ikke FPS-spill. På mange andre områder kand det godt hende at det blir matchet, men jeg tviler på at vi får se noen som matcher KZ2 på animasjoner, når det er ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 wups, leste litt fort der ja. men uansett så mente jeg lys, folk maser om det. men lyn!?! hvem bryr seg om det Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 wups, leste litt fort der ja.men uansett så mente jeg lys, folk maser om det. men lyn!?! hvem bryr seg om det En bra effekt kan gjøre mye med stemningen man får når en spiller. Bra lyn-effekter er vel kanskje ikke det som er mest nødvendig for å glede seg over spillet, men det hjelper godt på med bra gjennomført eye-candy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå