HelteTeigen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det her virker bare mer og mer lovende Link - ny trailer Link2 - ny gameplay Det virker som de kommer stadig nærmere den første trailern Håper bare gameplayet blir like bra som grafikken. Isåfal så er det bare å glede seg til februar 2009. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hele spillet blir pre-rendered, og blir levert på 12 Blu-ray-disker. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe, akuratt. gleder meg som fy til dette spillet ass. Det blir bra! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Får håpe at det faktisk blir gøy, ja. De siste årene har det vært altfor mange FPS-er som stort sett har hatt god grafikk, men lite innhold. Håper dette blir annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) folk på GT.com forumet, Ps3 delen vell og merke. mener dette spillet har best grafikk noen gang på en konsoll. noe som jeg er totalt uenig i. det er bra grafikk, og bra nok i massevis, men beste noen gang, neppe. det ser litt bedre ut enn COD4. tror dette blir en god grafikk lite innhold ja. begynner og bli ganske lei sånne grå/svarte spill, men ett parr farger. alle er jo slik.. Endret 9. mai 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vel, egentlig trenger vi å se dette i langt høyere oppløsning for å få et bedre bilde av hvor god grafikken er. Litt bedre enn COD4 er vel en liten understatement? Teksturene har jo langt høyre oppløsning som jeg kan se det, til og med av denne lavoppløsninge videosnutten. Dessuten ser eksplosjonene utrolig bra ut, samme kan sies med animasjonene. Spørsmål hvordan det vil bli når spillet faktisk kommer da og om andre spill allerede har overgått dette. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tror det godt kan innfri grafisk. Kan ikke komme på noen lignende spill med bedre grafikk... NIrD: Kanskje Uncharted er noe for deg da? Der er det i hvertfall nok med farger... Og hva skjer med hybridavsnittene? Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Spillet er nok like fint som Uncharted, så det er vel kanskje det fineste konsoll spillet, men jeg tror nok at når Gears 2 kommer ut så vil det ha en god del bedre grafikk enn det som har blitt vist her. Så en pod cast av noen som hadde prøvd første bane i Gears of War 2 og de trodde det var en film snutt helt til det plutselig ble interaktivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vel, egentlig trenger vi å se dette i langt høyere oppløsning for å få et bedre bilde av hvor god grafikken er. Litt bedre enn COD4 er vel en liten understatement? Teksturene har jo langt høyre oppløsning som jeg kan se det, til og med av denne lavoppløsninge videosnutten. Dessuten ser eksplosjonene utrolig bra ut, samme kan sies med animasjonene. Spørsmål hvordan det vil bli når spillet faktisk kommer da og om andre spill allerede har overgått dette. ja det jeg mener med litt bedre en COD4, og COD4 har veldig bra grafikk. animasjonene er lang bedre i COD4 men sant man må spille først. men på GT forumet, så hogger PS3 fanboyene seg på men engang og sier at det er det beste noen sinne. påstår til og med at resistance har bra grafikk. Gears 2 kommer nok til og ta tilbake grafikk tronen. Uncharted var en befrielse og spille, blandt alle disse gråe spillene og resistance klarte jeg ikke og spille ferdig engang. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 folk på GT.com forumet, Ps3 delen vell og merke.mener dette spillet har best grafikk noen gang på en konsoll. noe som jeg er totalt uenig i. det er bra grafikk, og bra nok i massevis, men beste noen gang, neppe. det ser litt bedre ut enn COD4. tror dette blir en god grafikk lite innhold ja. begynner og bli ganske lei sånne grå/svarte spill, men ett parr farger. alle er jo slik.. Siden COD4 har best grafikk for øyeblikket så må det nå stemme da. Faktisk syns jeg COD4 har langt bedre grafikk enn Crysis. Det er så detaljert og lyset blir gjengitt perfekt. Eller egentlig så er Uncharted det beste jeg har sett når jeg tenker meg om, Heavenly Sword var imponerende også ihvertfall når du var på slagmarken med 1000 soldater rundt deg :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heavenly Sword var jo et godt eksempel på at grafikk ikke er nok. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Var jo ikke grafikken, var historien, karakterne og gameplayet som var konge. Er første spillet utenom Uncharted hvor jeg ble oppslukt i historien om Nariko. Det var som en interaktiv film hele spillet. Råbra. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg likte det godt jeg! Det var altfor kort derimot.. Men, Kz2 er i alle fall ett av de spillene som ser best ut! Kan jo konstatere med det! Det å sammenligne grafikk er jo vanskelig når begge er gode synes jeg, siden det som regel er litt forskjellig stilarter osv.. edit: Man kan vel ikke si at grafikken på Heavenly sword ikke var imponerende? For det var den virkelig! Men, jeg er helt enig i resten du sier! Endret 9. mai 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har egentlig ikke noen forventninger til Killzone 2. Joda, ser bra ut, men kommer midt i en perioden der det går 17 FPS på dusinet. Grafisk ser det jo ganske bra ut, men grafikk er ikke alt. Gi meg et par lovende previews og positiv respons på demoen her på forumet (Mala - her kommer du inn i bildet ), så skal jeg begynne å lukte litt på det Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vel, egentlig trenger vi å se dette i langt høyere oppløsning for å få et bedre bilde av hvor god grafikken er. Litt bedre enn COD4 er vel en liten understatement? Teksturene har jo langt høyre oppløsning som jeg kan se det, til og med av denne lavoppløsninge videosnutten. Dessuten ser eksplosjonene utrolig bra ut, samme kan sies med animasjonene. Spørsmål hvordan det vil bli når spillet faktisk kommer da og om andre spill allerede har overgått dette. ja det jeg mener med litt bedre en COD4, og COD4 har veldig bra grafikk. animasjonene er lang bedre i COD4 men sant man må spille først. men på GT forumet, så hogger PS3 fanboyene seg på men engang og sier at det er det beste noen sinne. påstår til og med at resistance har bra grafikk. Gears 2 kommer nok til og ta tilbake grafikk tronen. Uncharted var en befrielse og spille, blandt alle disse gråe spillene og resistance klarte jeg ikke og spille ferdig engang. På 360 ser kanskje COD4 bra ut, men på PS3 er det veldig suppe-textures. Helt forferdelig dårlig faktisk på en god del textures. Resistanse god grafikk? Heh, ja de får leve i håpet! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den filmen fra KZ2 jeg er i besittelse er mye bedre kvalitet enn dem som vises her altså!! Synes spillet grafiskt er upåklagelig bra for min del.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hele spillet blir pre-rendered, og blir levert på 12 Blu-ray-disker. Merkeligt utsagn "pre-rendered" og "12 Blu-Ray disker" Jaja dette er bare altså i pre-alpha så noe kan skje med grafikken og slikt etterhvert det nærmer seg lansering og dem har jævla god tid på seg vil jeg tro Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du forstår vel at det er en morsom referanse til E3 2005-videoen som ble vist av Killsone 2 som viste seg å være prerendered selv om de sa at det var in-game ja? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 På 360 ser kanskje COD4 bra ut, men på PS3 er det veldig suppe-textures. Helt forferdelig dårlig faktisk på en god del textures. Resistanse god grafikk? Heh, ja de får leve i håpet! Litt rart at alle rapporter sier at de ser tilnærmet helt like ut. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Du forstår vel at det er en morsom referanse til E3 2005-videoen som ble vist av Killsone 2 som viste seg å være prerendered selv om de sa at det var in-game ja? Men så har jeg sett ekte ingame med crosshair og ekte stemmer i bakgrunnen som snakker om spillet mens jeg hører folk som bruker DualShock 3 i bakgrunnen Noen plasser synes jeg det ser bedre ut enn den filmen dem viste i E3 05 og noen plasser er det dårligere enn den snutten dem viste i E3 05 Overall så blir dette en meget pen tittel for grafikkhorene Endret 9. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå