Trainman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Se for deg at du er på vg.no Du har rullet et stykke nedover på siden, og gått inn på en link/nyhet. Så trykker du på "tilbake". Man forventer da å komme tilbake til der man var da man trykket på linken/nyheten, men nei. Man kommer til toppen av siden, og må rulle ned igjen. Hvorfor det? Hva må man gjøre for at man kommer tilbake der man var når man trykker på "tilbake"? Endret 8. mai 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvilken versjon bruker du? Med 2.0.0.14 går min Firefox tilbake til samme plass på siden både når jeg bruker tilbake-knappen og mouse-gesture. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar. Burde selvfølgelig opplyst at jeg bruker FF 3 Beta 5 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hmm, jeg klarer ikke finne noen rapporter om dette spesifikt for beta 5, men jeg finner en rapport om et lignende problem i "Firefox 3 beta": Bug 404060 – Returning to a previous web page (with Alt+Left-Arrow) puts one at top of page rather than on the hyperlink originally traversed. Jeg regner nesten med dette enda er en beta-bug som (forhåpentligvis) blir rettet opp i etterhvert. Endret 8. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Ble ikke så mye klokere av linken din Skagen, men tusen takk for hjelpen. Vi får håpe det blir rettet opp i neste betaversjon eller noe. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg skal innrømme de bug-rapportene er til tider kryptiske ja. Jeg klarer ikke finne ut hvilken beta den rapporten er for, men om jeg forsto den riktig er det i det minste er relatert problem. Men det er veldig merkelig at det er umulig å finne noe mer på google om dette. Du har vel ikke testet tidligere beta av versjon 3 som ikke har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det samme skjer i dette forumet her. Jeg bruker Firefox 2.0.0.14. Når jeg klikke tilbakeknappen, går den alltid til øverst på forrige side. Det skjer ikke i IE. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Har lastet ned og installert FF 3 RC1, men problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå