andrvas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har seg slik at jeg skal sende inn konsollen min pga RRoD, og fikk pakken min idag. Den kom dog ikke med DHL, men med posten. Har fulgt instruksjonene som lå oppi og lagt 360en oppi eska. Men etter at jeg har klistret på "fraktelappene" som lå oppi, kan jeg levere pakken på mitt lokale postkontor, eller må den leveres hos DHL? Er nemlig et stykke ifra meg og til nærmeste DHL kontor, noe som er litt surt. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg trodde MS hadde avtale med DHL om at DHL skulle hente og levere på døra..Etter og ha lest i div andre tråder er det som var tidligere praksis.Kanskje de har endret på det litt.Ring DHL kanskje? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Var nok det som var meningen, men de hadde visst sendt pakken min feil slik at den havnet på Godsterminalen i Stavanger, og ble levert av en lokalsjåfør fra Posten hjemme hos meg. Får nok ringe DHL imorgen, lurte bare på om det var andre som har opplevd det samme... Endret 8. mai 2008 av andrvas Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg fikk esken på posten, og sendte på posten. Fikk så ny Xbox360, som skulle hentes på posten. DHL var aldri i nærheten av min dør, hele prosessen. Men det er tross alt 2 år siden, så mulig de har andre rutiner nå. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg ble spurt om jeg ville bruke DHL eller sende den selv med Posten. Halvannet år siden, så mulig ting har endret seg. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg fikk esken av DHL, derretter leverte jeg pakken på posten og fikk boxen tilbake av DHL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå