ToLi Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når man er sniper og skal holde pusten slik at geværet er mer stødig så er default key satt til shift. Men plutselig en dag her slutta tydelighvis den funksjonen og fungere. Når jeg trykker inn shift nå for å holde pusten så tar han ned geværet. Har prøvd å sette funksjonen til andre ledige taster, men ingen resultat. Har også resat oppsettet til orginalt oppsett. Ikke at jeg noen gang har endret på noen av tastene. Noen som har opplevd noe lignende eller har en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du tenker ikke på perken "ironlungs" nå? Steadyaim er jo når man skyter fra "hoften".... -Tet Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis jeg forstår problemet hans riktig så har hverken iron lungs eller steady aim perksene noe med problemet å gjøre. Vet ikke helt hva du skal gjøre, men du kan re-installere hvis du ikke har gjort det, google litt rundt osv. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Det er altså når man skal sikte gjennom sniper scopet og man skal holde pusten for å holde våpenet stille. Så gørr å måtte instalere det på nytt, men jeg kan jo altids google litt rundt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du har tilfeldigvis ikke acog-sikte? Da legger han ned "siktet" når du trykker skift. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Du har tilfeldigvis ikke acog-sikte? Da legger han ned "siktet" når du trykker skift. AHHHH.... da var problemet løst. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå