Gå til innhold

Norsk meny på XSI (450D) kjøpt i NYC

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er norsk/nordisk menyvalg på Canon Rebel xsi evt. om det går og få ordnet det her på berget? jeg vurderer og handle der bort men så var det den tekniske engelsk forståelsen da;-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om det er norsk/nordisk menyvalg på Canon Rebel xsi evt. om det går og få ordnet det her på berget? jeg vurderer og handle der bort men så var det den tekniske engelsk forståelsen da;-(

Ikke at jeg vet helt sikkert, men regner med at mange språk"pakker" er lagt inn, for jeg valgte på min EOS400D blant en mengde språk, (Italiensk, Fransk Finsk, Engelsk m.m., og norsk var også lagt inn)

RandiA

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vet helt sikkert, men regner med at mange språk"pakker" er lagt inn, for jeg valgte på min EOS400D blant en mengde språk, (Italiensk, Fransk Finsk, Engelsk m.m., og norsk var også lagt inn)

RandiA

er ditt kamerae kjøp i statene, jeg lurer på om ikke det kan være forskjeller der siden navnet er XTI på 400D så kan jo også div, menyer være endret.

Lenke til kommentar

Jeg vet at noen har kjøpt Photoshop fra Amazon f.eks og alle språkfilene ligger ved..innbilte meg at Canon laget internasjonale kamera. En venninne kjøpte et Canon G9 i Japan, f.eks og det var jo norsk meny med, men bruksanvisningen var visst bare på Japansk, men den kunne hun laste ned fra nett. Det du kan gjøre, er jo å sende en mail til Canion og spørre, det er veldig bra service der. (Du kan ringe også, det gjorde jeg ang. cash-back)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...