Homealone Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan noen skaffe meg Ufo- Terror from the deep? Savner det veldig. Fungerer dette forresten med dagens maskiner? Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Send gjerne en mail til meg dersom noen kan skaffe det. Betaler bra. [email protected] Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du mener vel X-Com: Terror from the deep? Eller UFO: Enemy Unkown? (kalt "X-Com" i amerika). Dette er vel et spill du til de grader kan kalle abandonware. Så det er jo ingen grunn til å måtte betale noe. Jeg laster opp en versjon jeg har her, fiska rett opp fra den gamle 486n. Last ned X-Com:TFTD her. Jeg vil etterhvert ta bort fila, da jeg kan trenge plass til andre ting. Hvis noen da på et senere tidspunkt trenger den så kan jeg kanskje laste den opp igjen. Etter min mening er dette abandonware, hvis du kan bevise det motsatte er det bare å skrike ut folkens, så er den borte. Og, ja, det funker fint på dagens maskiner. Selv i særheten selv (Win XP). Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Svarte faen, Amnio. Der kosta du meg et par hundringser! Men seriøst: Gå til http://www.abandonware-france.org og se i "Stratégie" seksjonen. Last ned "X-COM TftD version Windows" og "UFO version Windows" så får du de Win32-spesifikke "Collector's Edition" utgavene som virker på Windows 2000 også. Her finnes også de originale manualene i PDF format. Hvis du har et nVidia grafikkort må du sannsynligvis laste ned en mem-patch som fikser en bug i DirectX-koden til disse spillene fra http://f0dder.has.it/ (se i "misc" seksjonen.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 aiai. 30mb windows-versjon av tftd! kick ass! har bare funnet de gamle dos-versjonene før.. ah.. eat thermic lance, lobsterman-scum! Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Terror from the deep var jo en skuffelse... Enemy unknown var bare enormt //CandyShot Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Terror from the deep var jo en skuffelse... Enemy unknown var bare enormt//CandyShot skal være enig i at de kunne gjort mye mer med tftd.. men fremdeles har jeg spilt det flere hundre timer. Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det går for fort Ingen andre som har samme problemet? Stiller jeg tiden til 5 sek., går den like fort som 5-10 minutter eller noe. Må jeg bruke et slow-down program? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg bruker et program som heter Turbo. Ikke veldig elegant, men det fungerer. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mulig jeg banner i kirka nå, men Apocalypse er da det beste i serien? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvor kan jeg downloade Turbo? Apocalypse var bra ja, men jeg synes Enemy Unknown og Terror from the Deep hadde mere sjarm. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Google. ;-) Her har du litt å velge i. http://www.geocities.com/kulhain/ Edit: For å bruke et uttrykk jeg har lært her på forumet: Apocalypse suger! Går bare å venter på at Aftermath skal bli ferdig. Er villig til å betale ganske mye også. Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Thanks, Bach Var en haug med slow-down programmer der ja, men Turbo så ut til å være det nyeste. Fikk inntrykk av at resten var laga mellom 1980-1995 eller.no :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Mulig jeg banner i kirka nå, men Apocalypse er da det beste i serien? Hva synes dere? jeg syns du tar feil. Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Kan moen av dere hjelpe meg? Jeg har nå spilt i alle evigheter, men får ikke forsket på ny teknologi. Har skjønt det dit at for å utvikle en mc-disrupter, må man ha en mc-reader først, samt en levende Tasoth. Kommer ikke videre. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Såvidt jeg husker er det en bug i det originale (DOS) TFTD som gjør at du ikke får forsket videre et eller annet sted. Mener å huske det var USO construction eller noe sånt det satte seg fast på hos meg. Jeg ville prøvd Win32 versjonen fra http://www.abandonware-france.org og overført et savegame fra den gamle versjonen din til dette. (Med mindre du allerede har Win32 versjonen, selvfølgelig.) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 funker gode gamle "UFO - Enemy Unknown" i XP? I så fall, hvordan? Lasta ned win95 versjonen fra den franske sida. EDIT: Ok, fant problemet. Den patchen gjelder ikke bare nVidia, men også f.eks. Radeon 9700.... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ser virkelig fram til aftermath altså .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå