DJ_Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Skjønner ikke hvorfor folk bruker så mye i deigen når de skal lage burgere hjemme. For min del: 500g karbonadedeig = 3-4 burgere. Det eneste jeg bruker i tillegg til karbonadedeig er krydder, men da er det i tillegg mye krydder jeg bruker. (I tillegg til marinade da), Kan lempe opp hvilke krydder jeg bruker når jeg kommer hjem i morgen, siden jeg ikke er hjemme nå. Trikset er i alle fall å lage burgerene tynne, men store, siden de ofte krymper når de stekes/grilles. Da får de en form som passet akkurat til store burgerbrød Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må virkelig si at Big One-burgerne er gode. Merkelig, siden Big One-merket på en pizza som regel ikke er noe kvalitetstegn (et unntak gjøres for Restaurant-pizzaen). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skjønner ikke hvorfor folk bruker så mye i deigen når de skal lage burgere hjemme. Kanskje det er fordi folk som har så mye i deigen synes burgeren blir bedre slik? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skjønner ikke hvorfor folk bruker så mye i deigen når de skal lage burgere hjemme. Kanskje det er fordi folk som har så mye i deigen synes burgeren blir bedre slik? Den blir da glimrende uten alt det der og Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er godt mulig det, men konsistensen blir bedre med melk og potetmel. Enklere å jobbe med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mye mulig, men jeg greier det lett med det jge har, så ser ikke problemet Meeen folk er forskjellige! Nå skal jeg hjem og se hvilket krydder jeg bruker i burgeren, før jeg deler det med dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå