Gå til innhold

Hvor(dan) kan en kjøpe/lage skikkelig gode burgere og hamburgerbrød?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på jakt etter store og gode hamburgerbrød (slik de har på f.eks. bensinstasjoner, om en bestiller "stor" hamburger). I tillegg lurer jeg også på hvor en kan få tak i gode burgere!

Jeg bor i Bergen.

Joakim. :)

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes generelt mine burgere er bedre enn mc og king. Jeg bruker frossenbrugerene til nordfjordkjøtt tror jeg. Og great taste sine grove brød. De har fine som også er gode. Alt sammen finner du på rema.
Jeg er på jakt etter store og gode hamburgerbrød (slik de har på f.eks. bensinstasjoner, om en bestiller "stor" hamburger).
Lenke til kommentar

Fant en ny burger i butikken denne uka som var superdigg.

Den var akkurat like saftig og god som de man kjøper på de de beste gatekjøkkene. Den het Big One Restaurant Burger og kommer med brød. Kosta litt, men det var den verdt! Kan anbefales!

Lenke til kommentar
Jeg synes generelt mine burgere er bedre enn mc og king. Jeg bruker frossenbrugerene til nordfjordkjøtt tror jeg. Og great taste sine grove brød. De har fine som også er gode. Alt sammen finner du på rema.

100% enig i dette - nordfjords frossenburgere smaker best! Rimelige er de og. Great-taste-burgerbrød, eller de nye grove som har kommet på rema er også gode valg :).

Lenke til kommentar

Hurra!

Fikk kjøpt hamburgerbrød på en hydro-stasjon i byn! Dette, selv om jeg sendte mail til hydro og spurte hvor de kom fra, og om det var mulig å kjøpe fra disken - ustekt.

Hei,

Viser til din henvendelse via vår hjemmeside.

Dagens leverandør på hamburgere er Leiv Vidar og hamburgerbrødene er fra Lantmannen.

Vi selger kun disse produktene over disk, ferdig tilberedt. Dersom du søker hamburgere og brød, vennligst se vårt dagligvaresortiment på våre stasjoner. Dette kan variere fra stasjon til stasjon.

Mvh

Kristin

Med vennlig hilsen

Kristin Grymyr

Kategorisjef Fast Food

Reitan Servicehandel Norge AS

Bertrand Narvesens vei 2

Postboks 6219 Etterstad

0603 Oslo

Forresten, noen som vet hvilken ost som er best til burgere? :D

Lenke til kommentar

Løvbiff is the trick ;)

Dog, savner et godt burgerbrød som ikke går i oppløsning av ingenting.

Av ost er det selvsagt cheddar. Ingenting annet duger. Derfor er jeg glad Lidl fortsatt ikke har lagt ned butikkene sine.

Eneste stedet i Norge jeg har fått skikkelig god cheddar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...