Jooakim Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hei, jeg er på jakt etter store og gode hamburgerbrød (slik de har på f.eks. bensinstasjoner, om en bestiller "stor" hamburger). I tillegg lurer jeg også på hvor en kan få tak i gode burgere! Jeg bor i Bergen. Joakim. Endret 13. juni 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ehm...prøv Mac Donalds... de pleier å ha burgere....også prøv Burger King =P Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg er ute etter å kjøpe brød og "burgeren" separat. I en butikk. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes generelt mine burgere er bedre enn mc og king. Jeg bruker frossenbrugerene til nordfjordkjøtt tror jeg. Og great taste sine grove brød. De har fine som også er gode. Alt sammen finner du på rema. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes generelt mine burgere er bedre enn mc og king. Jeg bruker frossenbrugerene til nordfjordkjøtt tror jeg. Og great taste sine grove brød. De har fine som også er gode. Alt sammen finner du på rema. Jeg er på jakt etter store og gode hamburgerbrød (slik de har på f.eks. bensinstasjoner, om en bestiller "stor" hamburger). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke om dere har Smart Club i Bergen, men det er der jeg har funnet de største hamburgerene i Norge. Ellers er det i Sverige man får tak i xxl size Hva med å spørre Shell om hvem som er levrandøren? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du har en kammerat som jobber på en bensinstasjon kan det hende du får kjøpt det billig. Jeg glemte at vi skulle grille, og kom på på en søndag at jeg måtte ha pølsebrød. Da fikk jeg en pakke med de store brødene de bruker på bensinstasjonen for 20 kroner. Lenke til kommentar
Riffrafferen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fant en ny burger i butikken denne uka som var superdigg. Den var akkurat like saftig og god som de man kjøper på de de beste gatekjøkkene. Den het Big One Restaurant Burger og kommer med brød. Kosta litt, men det var den verdt! Kan anbefales! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Svinesund, Norby har det. Ble etterhvert såpass lei av slike at jeg gikk over til grove hamburgerbrød. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes generelt mine burgere er bedre enn mc og king. Jeg bruker frossenbrugerene til nordfjordkjøtt tror jeg. Og great taste sine grove brød. De har fine som også er gode. Alt sammen finner du på rema. 100% enig i dette - nordfjords frossenburgere smaker best! Rimelige er de og. Great-taste-burgerbrød, eller de nye grove som har kommet på rema er også gode valg . Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Hurra! Fikk kjøpt hamburgerbrød på en hydro-stasjon i byn! Dette, selv om jeg sendte mail til hydro og spurte hvor de kom fra, og om det var mulig å kjøpe fra disken - ustekt. Hei, Viser til din henvendelse via vår hjemmeside. Dagens leverandør på hamburgere er Leiv Vidar og hamburgerbrødene er fra Lantmannen. Vi selger kun disse produktene over disk, ferdig tilberedt. Dersom du søker hamburgere og brød, vennligst se vårt dagligvaresortiment på våre stasjoner. Dette kan variere fra stasjon til stasjon. Mvh Kristin Med vennlig hilsen Kristin Grymyr Kategorisjef Fast Food Reitan Servicehandel Norge AS Bertrand Narvesens vei 2 Postboks 6219 Etterstad 0603 Oslo Forresten, noen som vet hvilken ost som er best til burgere? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hurra! Fikk kjøpt hamburgerbrød på en hydro-stasjon i byn! Dette, selv om jeg sendte mail til hydro og spurte hvor de kom fra, og om det var mulig å kjøpe fra disken - ustekt. *snip*0603 Oslo Forresten, noen som vet hvilken ost som er best til burgere? Jarlsberg. Lenke til kommentar
Riffrafferen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Den beste osten til burger er cheddar ost! Kjøpes ferdig oppskjært i butikken... Sinnsykt digg Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 På dei fleste vanlege matbutikkar selg dei hamburgerbrød av typen Buffalo, det syns eg er veldig godt. Kanskje litt i lysaste laget, men dei er store og gode. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det går i Big One Real American her i gården. Må selvsagt grilles. Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lag burgerane sjølv, gjort på 10 minutt og mykje betre. Karbonadedeig, ein finsnitta lauk, peppar, eit egg, litt tabasco og nokre skeier worchestersaus så er du i mål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Løvbiff is the trick Dog, savner et godt burgerbrød som ikke går i oppløsning av ingenting. Av ost er det selvsagt cheddar. Ingenting annet duger. Derfor er jeg glad Lidl fortsatt ikke har lagt ned butikkene sine. Eneste stedet i Norge jeg har fått skikkelig god cheddar. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du kan ikke lage hamburger med løvbiff! Da er det jo løvbiff med brød. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det vel ikke. Det er burgere, jeg har laget de med løvbiff i årevis. Løvbiff er det eneste kjøttet som smaker godt nok til å brukes som burger. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det vel ikke.Det er burgere, jeg har laget de med løvbiff i årevis. Løvbiff er det eneste kjøttet som smaker godt nok til å brukes som burger. Hvordan lager du hamburger med løvbiff? Bretter du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå