vikingkylling Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har en helt ny Aspire 5720Z, og når jeg skriver hopper markøren veldig mye. Det er utrolig irriterende da jeg hele tiden må flytte den ned dit den skal være. Av og til skal jeg skrive flere linjer uten at noe skjer, og andre ganger har jeg problemer med å skrive fire, fem ord. Noen som vet hva som kan forårsake dette og hvordan jeg kan ordne det? Jeg har prøvd å koble ut musen og en venstre knappen på touchpad'en uten hell, og den høyre knappen bare åpner menyen som vanlig. Det er ingenting jeg kan tenke meg som flytter fokus, men noe er det. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har du ikke klart å koble ut musen og venstre knappen? Eller har du det uten at det hjelper mot at markøren flytter seg? Bare for å få det på det rene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Det jeg mente er at jeg har koblet fra musen (bare dra ut kontakten) og den venstre knappen på touchpaden, men det blir ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå