Gå til innhold

[GTA]Connection Problems PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk om porter står oppført dobbelt i routeren din, altså du må gjøre det via Telnet. NGT kan hjelpe deg hvis du presiserer at det er noe galt med MODEMET. For de vil prøve å nekte å hjelpe deg siden de har ikke support på PS3, men problemet er faktisk i modemet. Jeg føler jeg er rimelig oppegående innen nettverk, og jeg fikk ikke min PS3 i Type 2 før NGT gikk inn i modemet og gjorde noen endringer. Særlig med Speedtouch modemet er det blant annet en bug med port 80 også som må fikses.

Når det er gjort vil alt fra online play til voicechatting bli mye mer stabilt og klarere :)

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Sjekk om porter står oppført dobbelt i routeren din, altså du må gjøre det via Telnet. NGT kan hjelpe deg hvis du presiserer at det er noe galt med MODEMET. For de vil prøve å nekte å hjelpe deg siden de har ikke support på PS3, men problemet er faktisk i modemet. Jeg føler jeg er rimelig oppegående innen nettverk, og jeg fikk ikke min PS3 i Type 2 før NGT gikk inn i modemet og gjorde noen endringer. Særlig med Speedtouch modemet er det blant annet en bug med port 80 også som må fikses.

Når det er gjort vil alt fra online play til voicechatting bli mye mer stabilt og klarere :)

Har hverken ikke NGT, og har NAT2, funker ikke uansett. Dvs funker én av 10 000 ganger.

Blir lei av å prøve å spille online når du får spilt i 10 minutter og prøver og joine et game i 2 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...