Carlgutt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet om det finnes et sted hvor jeg kan høre radio stasjonene fra Gta(helst GTA Vice city) spillene på PCen i 'real time' altså akkurat som de høres ut på spillene eventuelt et sted jeg kan laste de ned? De har radio stasjonene til GTA Vice city på hjemmesiden men det er bare små klipp. Savner så sykt de gamle radio kanalene men ps2'en er ødelagt. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sjekket ut soundtracks til Vice City? Burde vel finne det meste der? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Med unntak av at det bare er musikken så Lopez Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 De ligger som .WAV filer på cden til pcspillet. De gjorde hvertfall det i GTAIII som er eneste tittelen som jeg har til PC. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du får kjøpt store CD-bokser med alle sangene til spillet i! Jeg har dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå