Plankehaug Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hei, jeg har en Stasjonær PC med Windows XP Pro på men det har seg sånn at jeg har mistet Cden med Win XP under oppussingen. for når jeg Skulle skru på PCen etter en Stund så kom "The Blue Creen of Death" og jeg begynner og trenge PCen nå. har prøvd og starte med bare komandolinjen og skrive c:/format c: men da kommer blåskjærmen opp igjen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ...har prøvd og starte med bare komandolinjen og skrive c:/format c: Det virker som du er litt i villrede om hva 'formatering' egentlig er. Det er ikke uvanlig, se signatur. En slik "format c:" kan for det første ikke kjøres når du starter fra C. For det andre ville du ikke oppnå noe som helst. Formatering betyr bare å slette disken, og du kommer ikke langt med en blank disk. Det du ønsker er antagelig å installere på nytt, da er formatering en liten del av den operasjonen. Men som du jo har innsett, du trenger en CD å installere fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå