Gå til innhold

Foto-dugnad #1: Bildeserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blomster

Bildene er satt sammen i ett bilde, altså en serie. Kanskje noen skyter meg for det, men jeg synes det var den beste måten å presentere bildene på.

Artig, men rammen på det midterste bildet, venstre side - er forsvunnet.. :)

Og under alle bildene.. ;)

Lenke til kommentar
Blomster

Bildene er satt sammen i ett bilde, altså en serie. Kanskje noen skyter meg for det, men jeg synes det var den beste måten å presentere bildene på.

Artig, men rammen på det midterste bildet, venstre side - er forsvunnet.. :)

Og under alle bildene.. ;)

Nei... Må være noe rart med nettleseren din, når du zoomer ut eller noe...

Lenke til kommentar

Noen får lagt opp bildene sine under hverandre, men jeg skjønner ikke hvordan dette gjøres. Når jeg får fire bilder ved siden av hverandre blir det jo bare rot.

I det lille vinduet for administrasjon av vedlegg, ser jeg at det nederst er skrevet inn noe tekst, men jeg ser bare "de fire" øverste pikslene, så det er det ikke mye hjelp i.

Må jeg endre skjermoppløsning, eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Noen får lagt opp bildene sine under hverandre, men jeg skjønner ikke hvordan dette gjøres. Når jeg får fire bilder ved siden av hverandre blir det jo bare rot.

I det lille vinduet for administrasjon av vedlegg, ser jeg at det nederst er skrevet inn noe tekst, men jeg ser bare "de fire" øverste pikslene, så det er det ikke mye hjelp i.

Må jeg endre skjermoppløsning, eller noe sånn?

Hvis du får frem dropdown listen til "Administrere vedlegg", så er det et lite + ikon ved siden av hvert vedlegg. trykk på det og en linje blir lagt inn i tekstfeltet som er en link til bildet. Pass på at du har satt cursor der du vil at bildet skal ligge. Så er det bare å gjenta til alle bildene er lagt inn.

Tom

Lenke til kommentar

Fikk en god ide til bildeserien "FAMILIEN", men Ixuses er ødelagt og D80 kommer ikke før i morra, så da ble det ikke noe bidrag fra meg.

Skal derimot prøve å få satt ideen ut i livet og muligens poste i bildekritikken så snart kamera er i hus ;)

olopolo

Lenke til kommentar
Da er det ikke mer enn 40+ minutter igjen for å poste opp bildeserien.
Jeg fikk dessverre ikke gjort ferdig bildene før midnatt, så jeg ventet med å poste den til i dag. Blir lagt opp i bildekritikken i stedet, tittelen er "Sauer er ålreite dyr" :-)
Lenke til kommentar
Da er det ikke mer enn 40+ minutter igjen for å poste opp bildeserien.
Jeg fikk dessverre ikke gjort ferdig bildene før midnatt, så jeg ventet med å poste den til i dag. Blir lagt opp i bildekritikken i stedet, tittelen er "Sauer er ålreite dyr" :-)

Bummer! Men det er en del av utfordringen det å rekke fristene.

Men du er jo hjertelig velkommen til å legge serien ut som BK. Dere andre som er inspirert kan jo gjerne gjøre det samme.

Tom

Lenke til kommentar
Bummer! Men det er en del av utfordringen det å rekke fristene.
Jepp... Ble bare plutselig klar over innleveringsfristen da du skrev at det var 40 min igjen (og da bestilte jeg flybilletter til sommerferien - noe som er en omstendelig affære fra Tromsø).
Lenke til kommentar
Jeg føler på meg at jeg oppretter en ny tråd rett før midnatt - det er har vært litt vel mye frem og tilbake i denne tråden. Velkommen tilbake da :)

Tom

Denne følelsen tro jeg du skal fortsette å følge ved seinere dugnader, også.

Kjempebra initiativ, og morsomt å kikke gjennom bildetråden du opprettet.

*Fordelen med en egen tråd er åpenbar: ingen får postet før eller etter fristen.

*Den består av "bare" bilder, så det er lett å lese nedover innleggene.

Takk for utfordringen.

Lenke til kommentar
Jeg føler på meg at jeg oppretter en ny tråd rett før midnatt - det er har vært litt vel mye frem og tilbake i denne tråden. Velkommen tilbake da :)

Tom

Denne følelsen tro jeg du skal fortsette å følge ved seinere dugnader, også.

Kjempebra initiativ, og morsomt å kikke gjennom bildetråden du opprettet.

Det er jeg enig med deg i. Og bildetråden vil nok ha mest interesse i ettertid.

*Fordelen med en egen tråd er åpenbar: ingen får postet før eller etter fristen.

*Den består av "bare" bilder, så det er lett å lese nedover innleggene.

Det ble jo en liten diskusjon rundt sRGB kontra aRGD da - den kunne med en fordel vært tatt i denne tråden.

Takk for utfordringen.

Takk for deltagelsen.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...