TanTheMan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jeg ejakulerer, og er "ferdig" med akten, selv om jeg ikke har fått noen "orgasme" eller klimax. Det er mer sånn: "Helvete også.. Så jævli klissete a gitt. Nå får jeg ikke knullet mere heller" i stedet for: "WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ÆÆÆ ÆÆ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! ah.. ah.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!" Hvis dere skjønner hva jeg mener Legg spesielt merke til korleis han beskriver situasjonane. EDIT: Gløymde at eg skal skrive nynorsk. Endret 8. mai 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jeg ejakulerer, og er "ferdig" med akten, selv om jeg ikke har fått noen "orgasme" eller klimax. Det er mer sånn: "Helvete også.. Så jævli klissete a gitt. Nå får jeg ikke knullet mere heller" i stedet for: "WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆ ÆÆÆ ÆÆ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! ah.. ah.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!" Hvis dere skjønner hva jeg mener Legg spesielt merke til hvordan han beskriver situasjonene. Hans beskrivelse av lydene fikk meg (uten sammenligning forøvrig) til å tenke på babygråt. Sprøtt. Edit: Ord del ings feil Endret 8. mai 2008 av Lopen Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Haha jeg lo også når jeg leste det, ikke pga hans orgasmeproblemer, men måten han forklarte det på! Så det for meg også! (æsj) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Problemet, for øvrig, løste seg selv Endret 22. juni 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Old, men: BWAHAHAH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hahaha, fikk meg til å trekke på smilebåndet den der. Lenke til kommentar
just-another-face Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får noen stygge blikk her på toget. Det er vel ikke helt normalt for folk å se noen som sitter og ler høyt for seg selv, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå