Deathsh00t Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hello! Har tenkt å kjøpe mikrofoner til singstar, men lurte på om det var mulig og bare kjøpe mikrofonene lxsm! Om det var mulig plz post navnet til lenken her: Viss ikke så kjøper jeg bare en pakke der jeg får med mikrofoner+Cd! Ps: Det må være til ps3! Oxo lurte jeg på om ps2 mikrofonene virket på ps3?? Takk På Forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er PS3-micene trådløse? Jeg har lurt på dette og stiller spørsmålet her, da det virker som dere er ordentlig inni dette her. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er PS3-micene trådløse? Jeg har lurt på dette og stiller spørsmålet her, da det virker som dere er ordentlig inni dette her. Tror ikke de er det enda, men var vel snakk om at det skulle komme trådløse mikrofoner etter hvert. Noen som vet noe om dette? Dama er gira på singstar, men vil vente til de trådløse mikrofonene kommer. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tror ikke det går an å kjøpe kun mikrofonene, har i hvertfall aldri sett noen pakke med bare dem. PS2 mikrofonene fungerer helt fint på PS3. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du får ikke kjøpt kun mikrofonene nei. Trådløse mikrofoner er på vei. Gleder meg. Digg å slippe ledningstyret når mikrofonene skal sendes rundt på fest. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Sjekk eBay eller bruktsjapper. Jeg fikk tak i brukte PS2-mikrofoner for 99 kr på den spillbutikken som selger brukte spill i Bergen (ligger rett ved aetat). Er det spiderman/ebgames el.? Endret 9. mai 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Sjekk eBay eller bruktsjapper. Jeg fikk tak i brukte PS2-mikrofoner for 99 kr på den spillbutikken som selger brukte spill i Bergen (ligger rett ved aetat). Er det spiderman/ebgames el.? kommer de til å virke? er de i topp stand? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er fryktelig varierende kvalitet på brukte varer da Funker dritbra, mens andre ikke funker i det heletatt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du får ikke kjøpt kun mikrofonene nei. Ikke? Dette har da eksistert i noen år allerede. https://prisguiden.no/product.php?productId=86720 Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 300kr for mikrofoner bedre å kjøpe et sett for 500kr hos absoluttspill.no Men takk for svar, alle sammen Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sålenge de er pent brukt funker de sikkert. Mine var i perfekt stand, men kan selvsagt variere. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jeg hadde venta på de tråløse, men det er sikkert lenge til de kommer.. Kanskje de kommer sammen med det nye sing star som kommer nå Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tror da cdon selger kun mikrofoner... Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Tror da cdon selger kun mikrofoner... Nei, de gjorde ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå