viuldriftking Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Gta4 har nå fått en 1.01 oppdatering: Noen som vet hva den gjør/inneholder? Endret 8. mai 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Finnes vel en tråd til om dette med mindre jeg tar helt feil. Men det var noe med game spy serverene mener jeg. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Emnestarter jeg lurer på om hvordan du fikk 250 gb i din ps3? Jeg har 40gp og kan helt sikkert oppgradere den til 250gb osså lurte jeg på om hvor jeg får kjøpt det og hvor mye det koster og at i det hele tatt kan ødelegge ps3'en min, er ikke så desperat på å ødelgge konsollen min Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Emnestarter jeg lurer på om hvordan du fikk 250 gb i din ps3? Jeg har 40gp og kan helt sikkert oppgradere den til 250gb osså lurte jeg på om hvor jeg får kjøpt det og hvor mye det koster og at i det hele tatt kan ødelegge ps3'en min, er ikke så desperat på å ødelgge konsollen min Veldig enkelt egentlig... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842568 Veldig enkelt... ødelegger ikke en gang garantien. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lurer på dette jeg og... Har ikke hatt noen problemer med at spillet "stopper" ved loading av mission etter oppdateringer så de kan jo være det. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er vel best passende å ta dette i Grand Theft Auto kategorien, og ikke i Sony? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er vel best passende å ta dette i Grand Theft Auto kategorien, og ikke i Sony? Nei, for det er PS3 som har disse problemene, og kun PS3 som har fått oppdatering. Derfor passerdet bedre å ta den under Sony, siden problemestillingen kun gjelder "Sony-versjonen" av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå