233995 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Her er saken: Jeg har to hus ganske nær hverandre, ca 30m i mellom. I det ene huset er det ISDN. Og jeg vil ha trådløst ISDN i det andre huset, Hva trenger jeg? Og et spm til: Går det an at en i et hus kobler seg på nett, kan den andre da koble seg på samme linjen? eller må jeg ha nettverk da? Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva mener du med trådløs isdn?? Hvis man skal dele en internett linje må man ha nettverk... Har det selv og det funker fint... Bare venter på bredbånd... =) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 trengst nok trådløst nettverk her ja. Lenke til kommentar
rks Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skal du ha ISDN i det andre huset kun til internett, eller tenker du på om du kan få et vanlig ISDN-uttak (for telefon og ISDN-kort)? Lenke til kommentar
233995 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg tenkte kun data-ISDN. Trådløst nettverk, går det bra med 30 meter i mellom 2 hus det? Har noen et forslag på et eksakt produkt jeg kan bruke? Lenke til kommentar
LS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Siemens har nok produkter som kan hjelpe deg der. Det du trenger er f.eks en Gigaset 4170isdn base, og en Gigaset M105 Data. Da har du også mulighet til å bruke trådløs telefoni samtidig. Vil koste deg rundt 3000,- http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...252FPCC,FF.html Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Siemens produktene nevnt ovenfor kan trygt annbefales, helt klart markedsledende innen området. Men om det er murhus det er snakk om, eller at det er andre forstyrrende ellement i mellom base og telefon/datamodul kan det hende du får bruk for repeateren også. Du vil ikke kunne koble begge PCene på samme linje, men du kan jo alltids få flere enn 2 linjer inn om det er behov for det. Sepparate regninger/fakturaadresser for de enkelte nr. skal også kunne gå fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå