Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Begrense toalettforbruk prosjekt

Anbefalte innlegg

For meg er det visse ting som tar for mye tid.

Skole

Soving

Gå på do

Spise

Spising liker jeg så det vil jeg helts ikke kutte ned på.

Skole er nødvendig og jeg tror ikke at det er lurt for min del og sove mindre enn 5 - 7 timer om natten.

Da gjenstår bare toalletgåing som jeg kan redusere.

det jeg prøver på er og gå på do mindre enn annen

2eren 0,25 ganger per dag og 1eren 0,5 ganger per dag

Tror at 1eren vil bli en del vanskligere enn 2eren

"Ukeplan"

Mandag - 1eren - Ja - 2eren Ja

Tirsdag - 1eren - Nei - 2eren Nei

Onsdag - 1eren - Ja - 2eren Nei

Torsdag - 1eren - Nei - 2eren Ja

Fredag - 1eren - Ja - 2eren Nei

Søndag - 1eren - Nei - 2eren Nei

Mandag - 1eren - Ja - 2eren Ja

Tirsdag - 1eren - Nei - 2eren Nei

Onsdag - 1eren - Ja - 2eren Nei

Torsdag - 1eren - Nei - 2eren Ja

Fredag - 1eren - Ja - 2eren Nei

Søndag - 1eren - Nei - 2eren Nei

Begynte forgje fredag og hittil ingen problemer med hverken eneren eller toeren.

Har høyforbrenning og spiser normalt. Merker ingen ekstrem trang heller.

Får se hvordan dette går :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg ville ha satsa på å redusere tiden på do eller rett og slett gjøre andre ting mens du sitter på do heller enn å kutte ut å gå på do. støtter manfred, tviler på at dette er helt sunt.

lese lekser på do funker kanskje. spise på do er mindre appetittelig vil jeg si, så det er nok ingen ide, likevel, har du så dårlig tid i hverdagen at du ikke har tid til å gå på do, så hvorfor ikke...

Lenke til kommentar

Hvor mye tid bruker du på å pisse egentlig? Tar jo maks 1-2 minutter, medregnet å vaske hendene. Nå om det ekstreme tilfeller det er snakk om, at du pisser overalt bortsett fra der du skal, treffer veggene og gulvet, sklir i ditt eget piss, brekker et bein og må tørke alt opp i en times tid. Ja da bruker du vel kanskje litt for lang tid og må kutte der. Same story med bæsjingen. Alt annet enn det, helt unødvendig å begrense.

Lenke til kommentar

Jeg tror at dette prosjektet gjør at du faktisk bruker enda mer tid.

For det første trenger du lengre tid når du faktisk gjør det med påfølgende ekstra spreng, i tillegg eventuelle påfølgende sykdommer med sykehusinnlegg. Da snakker man om skikkelig kjedlig dødtid. Ligge på sykehus er iallfall noe jeg ikke ønsker mer enn absolutt nødvendig....

Lenke til kommentar

Åja, dette må være veldig sunt. Skal man holde på med dette uten å skade seg må man iallfall ikke komme over 400ml urin i blæra. Et væskeoverskudd på 400ml fordelt på 2 døgn kan umulig være særlig bra. Videre er det for meg et mysterium hvordan man skal klare å spise normalt og samtidig bare gå på do hver 3. dag. Normalen er da vitterlig sånn cirka hver dag. Hva er det trådstarter egentlig mener å vite som skulle tilsi at man sånn helt uten videre kan gå 2 dager lengre? Uannsett, det må jo øke sjansen for forstoppelse betydelig, og det er ikke direkte heldig.

En annen ting er hva oppnår man med det her? Tjener inn 10-15 minutter pr. dag?

Hva med å bruke Tena-lady?

Da er det bare å la det komme, mens man bedriver med f.eks lekser...haha...morsom tråd :!:

Ehh ... altså, selv ikke bleier man gir eldre på aldershjem er bygget for slike ting. Det er nemlig laget primært for inkontinens. Dessuten, tiden man tjener inn taper man garantert når man må skifte og vaske seg grundig.

Lenke til kommentar

Folk som går på do kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! :D:D

Berre på å gå på do, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! Og det er berre dogåing!!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida di på!!! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er noen som mener OT-delen av forumet har miste noe av kvaliteten, men det er ikke så farlig så lenge andre deler av forumet viser til klare forbedringer ... :whistle:

Dette prosjektet vil jeg da bare følge.

Sier lykke til trådstarter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...