_sindre_ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er også gjerne med om det blir i stavanger. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Om jeg får kloa i noen penger kommer jeg også, men det ser mørkt ut enda. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 stavanger er for langt.. orker ikke bil i 6 timer. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dette med å komme seg til og fra hadde vært ålreit å fått avklart. Enten vil jeg befinne meg i Oslo eller i HOlmestrand (Vestfold). Noen som skal den veien, eventuelt? Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har kjempe lyst til å prøve med LN2. Har aldri vært borti det før (bortsett fra TG07 da stoolman holdt på å søle på foten min da jeg sto litt for nærme ) Jeg må ærlig inrømme at jeg er relativt amatør når det kommer til OC på alt anna enn enkle oppsett. Men er det mulighet for å bli med så er jeg der Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette med å komme seg til og fra hadde vært ålreit å fått avklart. Enten vil jeg befinne meg i Oslo eller i HOlmestrand (Vestfold). Noen som skal den veien, eventuelt? Jeg skal _o/ Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva er siste nytt ang. dato, btw? Kameraten som har mesteparten av bencheutstyret "mitt" drar på ferie og kommer ikke hjem før i midten av juli... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg drar hjemmover til Oslo på mandag, men jeg tar ikke med noe av utstyret. Flytter alt nedover senere i sommer. Kan ta med en E8400 og et rør, det får plass i sekken. Jeg kan møte opp som motivator :-) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg drar hjemmover til Oslo på mandag, men jeg tar ikke med noe av utstyret. Flytter alt nedover senere i sommer. Kan ta med en E8400 og et rør, det får plass i sekken. Jeg kan møte opp som motivator :-) Du kan være cheerleader. Ethvert seriøst overklokkingslag trenger en cheerleader. Ingen vei utenom. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er det mulig å bli med på dette, hvis det er greit? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Klart det er, men lurer på om dette skal slås sammen med sommertreffet, eller om dette skal være en dag/kveld i oslo med bare ett eller kanskje to systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå