hifiking Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har nå kommet dit at vann og fase er blitt "kjedelig", har lyst på noe mer :-) Problemet er at jeg ikke har noe rør og intet dewar. Har også liten erfaring med dice/ln2. Har lekt litt med dice i en intelkjøler her hjemme noen ganger, men et rør vil gjøre det hele mye enklere. Plass til mer is og slipper å få aceton over hele rommet. Så, er det noen som har lyst til å være med å prøve ln2/tørris? Er det i det hele tatt mulig å få til et slikt opplegg? Dette er kun på idèstadiet enda, så har ikke tenkt så mye. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Eg kunne ha tenkt meg å testa LN2 igjen ja Kor bur du? Har du msn? send meg adressen på pm Endret 8. mai 2008 av tharshan Lenke til kommentar
TordO Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har selv tenkt tanken å leke med dice/ln2, men har altfor lite erfaring til at jeg tør å begi meg ut på dette og det er jo ikke så lett å treffe andre for å gjøre det, ettersom jeg bort øverst i Nordland... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eg bur jo på vestlandet. Tippa at det er langt over 50 mil til Trondheim Men alt e mogleg... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Flere hoder tenker bedre enn ett var min tanke, og selv om ingen har noe sånn brottom med erfaring så burde det gå bra. Om noen med erfaring var med hadde jo ikke gjort noe da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris hvertfall, og tror ikke **dp** har one imot å stikke nedom en helg? Jeg er med hvertfall Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Høres interessant ut, om ting skulle klaffe for kin del. Alltid hatt lyst til å kjøre på LN2. Må til for å ta FX-WR'ene Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) drar opp posten igjen! jeg vil være med på ln2, lenge siden! har nå også kanskje fått tak i en kontakt som kan skaffe.. hadde hjulpet mye hvis vi bare hadde dewar.. add meg på msn hifiking evt send meg pm.....! Endret 21. mai 2008 av **dp** Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk du PM dp? Nettet klikka i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er alltid interessert. BLir dette i juli har jeg masse tid, og forhåpentligvis noen lapper ekstra å bruke på denne type ting. Ser ut til at utenlandspakkene OMSIDER blir sendt, og da blir det masssssse som må testes på nitro! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk du PM dp? Nettet klikka i gjerningsøyeblikket. fikk den ja.. off, frisør klokken 09.00 i morgen... NOOO.. = litt for lite søvn for feite meg. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk du PM dp? Nettet klikka i gjerningsøyeblikket. fikk den ja.. off, frisør klokken 09.00 i morgen... NOOO.. = litt for lite søvn for feite meg. Du kan jo skinne deg, tror det blir bra ;-) Hvor mye bør hver enkelt legge i med cash ift ln2, btw? FOr at dette skal bli artig Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eg vil gjerne vere med Er alltid på msn, så er berre å skrive Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg kunne også tenkt meg litt leking med LN2, men spørs hvor det blir i landet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg stiller også opp, men det spørs hvor langt det blir Ellers kunne vi selvfølgelig slått det sammen med overklokkingstreffet, om vi får i gang det.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe denne tråden har jeg helt gått glipp av ser jeg. Hva er det dere venter på? Jeg har tilgang på både dewar og LN2 egentlig. Men må smiske endel om vi skal få mye LN2 neste gang tenker jeg. Typisk 100L+ hadde gjort seg Hva med en liten samling i garasjen min en helg? Jeg og Stian er der jo rett som det er... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kunne ha tenkt å vere med ja! Ein helg i ferien så... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bare det ikke blir for kjapt, så... har neppe tid før starten av juli pga jobb (og venter spent på 15 kilo med utstyr fra alle verdens hjørner Bør ha det i hus også) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe denne tråden har jeg helt gått glipp av ser jeg. Hva er det dere venter på? Jeg har tilgang på både dewar og LN2 egentlig. Men må smiske endel om vi skal få mye LN2 neste gang tenker jeg. Typisk 100L+ hadde gjort seg Hva med en liten samling i garasjen min en helg? Jeg og Stian er der jo rett som det er... Ååååh, det er så langt bort til deg.. Jeg møter opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå